Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Judith_ schreef:Je moet af stijgen ja, overgens zit ik nooit de hele rit. Vindt het erg fijn om af en toe een stukje mee te lopen. Overgens denk ik dat je dat beter wel kan oefenen, om er alleen op te komen.
ikenindi schreef:niet lichtrijden. maar ik ben nu weer in behandeling, en ze weten niet of dat nog baat kan hebben. wie weet dat ik dat over een paar jaar wel kan... of juist helemaal niet meer kan rijden. dat is allemaal nog erg onzeker, maar het leek me leuk me in deze tak wat te verdiepen. wie weet, ooit....

Ineke2 schreef:Heeft geen nut, net als de TS heeft het niks met lenigheid te maken ofzo. Ben licht spastisch, zit niet in een rolstoel gelukkig. Ik kan wel opstijgen via een verhoging (boomstam o.i.d.) dus mocht dat nodig zijn na een val van mijn pony ofzo dan kan dat wel

Judith_ schreef:Kan me niet herinneren dat in het regelement staat dat je er af moet. Denk dat het een gewoonte is als je het iedereen ziet doen.