Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Werkt voor mij prima. Wordt ook helemaal niet warm 
short heet het geloof ik

griebels schreef:Ik draag niets
Rozanne schreef:Bjorn borg![]()
Nooit last van.. Laatst nog een rit van 2 uur gereden, geen probleem
nadita schreef:Rozanne schreef:Bjorn borg![]()
Nooit last van.. Laatst nog een rit van 2 uur gereden, geen probleem
Zijn die er ook voor dames dan? Dacht dat dat alleen herenslips waren?
Misschien ook nog de moeite van het proberen waard.
lucienne schreef:misschien een fietsbroekje. Ik weet niet hoe die zitten met paardrijden maar op de
racefiets krijg je hierdoor geen last. zonder zo'n broek staan de blaren op je ....
onder zo'n broek draag je niks, misschien helpt het.
nadita schreef:griebels schreef:Ik draag niets
Niets? Dat lijkt me nu ook niet prettig. In een rijbroek zitten tenslotte ook naden. Maar ja, niet iedereen is gelijk, hahaha.
naiade schreef:ook hier geen strings, houd ik nog geen 10 minuten vol
heb van die oma onderbroeken, ook van de hema
griebels schreef:Ik draag niets
Ik kan echt niet tegen die randjes in mijn liezen
En korte shorts gaan ook daar vouwen.
Ik heb nu een corrigerende (niet dat ik dat nodig heb), naadloze broek met langere pijpen gekocht maar moet hem nog uitproberen
Ik had mijn pamperbroek aan en geen onderbroek aan omdat ik daar in Vaassen dus vreselijke last van kreeg en het nu maar eens zonder heb geprobeerd, en dat beviel uitstekend
Nergens last van gehad! runningkawa schreef:Geen endurance rijder, maar ook wel eens langere riten gemaakt
dan vond ik de sloggi broeken met een lange pijp, dus bijna aan je knie erg fijn.
Bij doe kortere heb ik wel eens dat het pijpje op wil rollen en dan als nog vervelend zit
deze
http://shop.lingerietotaal.nl/bin/produ ... 26merk%3D0
nadita schreef:Er zijn ook speciale slips voor onder fietsbroeken. Ik dacht dat dat misschien iets kon zijn. Een fietsbroek lijkt me niets onder een rijbroek.