Afgelopen zaterdag in Kootwijk hebben Omar en ik onze 2e klasse II gereden. Ik zou samen met Saskia en Jip gaan rijden en deze keer ervoor zorgen dat we achter de massa aan gingen starten, in de hoop dat Omar en Jip deze keer wat relaxter zouden blijven en we er niet aan hoefden te hangen en te trekken. Ons plan is helemaal geslaagd We hebben heerlijk genoten van het gezelschap en de prachtige omgeving en 2 knollies die heerlijk relaxt samen optrokken en konden lekker met een los teugeltje rijden.
Omar heeft zich voorbeeldig gedragen en begon eindelijk goed te drinken! Keurige waardes en allemaal A'tjes
Hij heeft maar liefst 3x geplast onderweg en ook nog een keer bij thuiskomst! Super met inladen en keurig braaf in zijn paddockje! Ben super trots op hem
Rit helemaal goed uitgereden en ons 2e winstpunt in de klasse II is binnen. Ik kreeg het zelf ook wel even zwaar hoor zo rond de 60 km, het mannetje met de hamer kwam langs
Ik zag erg tegen het viaduct over de snelweg op, maar dat ging ook helemaal super en Omar en ik zijn voorop in een rustig drafje over het viaduct gegaan. Dank nog voor het supergroom team van Saskia: Jorie en Erwin en mijn eigen topgroom Tamara die mij voor het eerst in klasse 2 groomde en het super deed!!
Kootwijk komt voor volgend jaar weer op mijn lijstje. Top locatie en prachtige omgeving en super organisatie!!
Op naar Zelhem klasse II, ik heb er al helemaal zin in