Om ff over 8en waren we allebei op het terrein (Roos en ik) en stonden mien en meut al lekker kontje aan kont in hun paddock.
Dus hup hesjes halen en VETkaarten en om half 9 voorkeuren en allebei helemaal goed (blijft toch spannend) dus hup starttijd aanvragen.
Om 10,40 mochten we van start.
De rit ging echt top. Net voor de PA werden we helaas gepasseerd door een paar klasse 2/3 ruiters (met oranje hesje iig) in galop/draf waardoor Tjo dr hartslag de lucht in schoot
. Naja geen probleem... dus niet meteen aangeboden en hij zakte vrij snel tot 42, dus hup aanbieden... maar helaas door wat wegrijdende groomauto's toch weer gestegen tot net boven de 60, grrrrrrr gelukkig daarna 52 dus we mochten door. 2e gedeelte ging ook weer super, klupje klasse 2ers (rood hesje?) voorbij geturboot (die zelfs dachten dat wij op de verkeerde route zaten, niet dus).
Voor we het wisten waren we alweer 2km voor de finish waar Tjo meteen goed was en Pablo moest plassen dus net boven de 60 zat maar na een fluitconcert van Roos en mij keurig ging plassen en zakte tot onder de 60.
Daarna lekker in de paddock laten eten en drinken en ook de nakeuring ging super.
We zijn rondgekomen met een dikke (ik 11.83 en roos 11.12 km/h) snelheid. Wij zijn supertrots op onze gele turbootjes die nu weer lekker fris en fruitig buitenstaan

Bij deze weer onze dank aan onze supergrooms Andy en Louise die overal keurig op tijd stonden en superfoto's hebben gemaakt.
Hier zijn dan de pics van endurance Kootwijk
viewtopic.php?f=10&t=760539&start=0&st=0&sk=t&sd=a
edit: heb de pics even bij HAW gezet voor ik een Mod op mn dak krijg