Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind t altijd erg leuk om bokkers irl te zien.
Kijk maar naar de foto's in mijn profiel. Bij de reglementen kun je ook terugvinden met welke bitten etc. je mag starten. Sporen zijn bijvoorbeeld verboden en zweep mag max ik dacht 90 cm zijn. Bitloos mag! Zonder zadel weet ik niet 
Zou liever gewoon bij wat rustigers starten zoals vaassen.. woeliej schreef:ergens heb ik er niet zo'n goed gevoel over.. als eerste rit gelijk in dat hele drukke circus in zelhem.. weet niet goed wat ik er bij denken moetZou liever gewoon bij wat rustigers starten zoals vaassen..
woeliej schreef:ergens heb ik er niet zo'n goed gevoel over.. als eerste rit gelijk in dat hele drukke circus in zelhem.. weet niet goed wat ik er bij denken moetZou liever gewoon bij wat rustigers starten zoals vaassen..
. en ik heb ook van veel mensen gehoord dat zelhem heel leuk is om er mee te beginnen dus ik heb er erg veel zin in.

Nu vind ik het nog link met trailereizen en zijn vroegere spierbevangenheid. 
Moet me maar eens gaan verdiepen. Roanda98 schreef:woeliej schreef:ergens heb ik er niet zo'n goed gevoel over.. als eerste rit gelijk in dat hele drukke circus in zelhem.. weet niet goed wat ik er bij denken moetZou liever gewoon bij wat rustigers starten zoals vaassen..
Ach ja ik ben zelf wel wat gewend en mijn paard ook. en ik heb ook van veel mensen gehoord dat zelhem heel leuk is om er mee te beginnen dus ik heb er erg veel zin in.
![]()
Alleen in tegenstelling tot jou zijn mijn pony en ik nix gewent
woeliej schreef:Roanda98 schreef:ergens heb ik er niet zo'n goed gevoel over.. als eerste rit gelijk in dat hele drukke circus in zelhem.. weet niet goed wat ik er bij denken moetZou liever gewoon bij wat rustigers starten zoals vaassen..
Ach ja ik ben zelf wel wat gewend en mijn paard ook. en ik heb ook van veel mensen gehoord dat zelhem heel leuk is om er mee te beginnen dus ik heb er erg veel zin in.
![]()
Moet vooral op dit stukje maar weer eens wat vaker komen. Maar om on topic te blijven. ik ben vorig jaar ook voor het eerts gestart in Zelhem, met de kennismakingsrit. Mijn paard had nog nooit een wedstrijd gelopen alhoewel we wel een paar keer naar de NRPS keuring waren geweest. Ik merk dat paarden het vaak leuk vinden als jij het leuk vindt. Als jij er stralend rondloopt, vindt je paard het bijna vanzelf ook leuk. De rit daar is inderdaad superrustig en heel vlak...En als je een nachtje ergens kan blijven zijn de overige onderdelen van de Achterhoekse Paardendagen erg leuk om te bezoeken de dag erna...En ja Zelhem is leuk om te beginnen (zei zij die nog nooit ergens anders gestart is...hihi)!