Endurance hoofdstel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Syrianda

Endurance hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 19:27

Ik ben op zoek naar ervaringen van mede bokkers omtrent endurance hoofdstellen. Mijn schoonzus wil er graag een voor haar verjaardag. Enkel is haar paard heel gevoelig achter haar oren als het daar nat wordt.
Nu heb ik wel eens gehoord dat bepaalde kunstoffen sneller schuren dan andere. Graag hoor ik jullie ervaringen.

Lenneke_

Re: Endurance hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 21:59

Ik heb een biothane en ben er erg tevreden over. Heb ook nog nooit slechte verhalen gehoord.
Het is heel soepel spul. De HH vind ik heel eng aanvoelen, die zou ik niet snel kopen.

maartje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:45

Ik heb ook een biothane een halsterhoofdstel. Ik ben er heel erg tevrede over.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:26

Ik heb een Zilco hoofdstel en ben er ook super tevreden over!! Het is ijzersterk en blijft erg mooi! Omar heeft een gevoelig huidje maar geen last van schuurplekken gelukkig met dit hoofdstel Haha!

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:16

AnneOmie schreef:
Ik heb een Zilco hoofdstel en ben er ook super tevreden over!! Het is ijzersterk en blijft erg mooi! Omar heeft een gevoelig huidje maar geen last van schuurplekken gelukkig met dit hoofdstel Haha!

Idem. Lachen

Die van HH vind ik een beetje raar. Maar die prijsklasse is ook een stuk lager. Ik betaal liever was meer voor goede kwaliteit. Lachen

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:31

Nancy_ schreef:
Die van HH vind ik een beetje raar. Maar die prijsklasse is ook een stuk lager. Ik betaal liever was meer voor goede kwaliteit. Lachen

Ben ik het helemaal mee eens

Ik heb zelf een biothane (vergelijkbaar met de Marylot's) en nog nooit last gehad van schuurplekken van het hoofdstel!

Roanda98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:13

Ik heb zelf een hoofdstel gekocht van sterke nylon, is erg stevig en makkelijk schoon te maken.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:40

heb vandaag (eindelijk) een crosslink aangeschaft dus laat het wel weten hoe die bevalt, denk wel goed