Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het staat een stuk netter en ik vind het zelf ook wel prettig rijden. Met ''gewoon'' rijden doe ik alleen handschoentjes aan als het koud is, anders niet.

M_hOrse schreef:Ik rij altijd met handschoenen.
Vind dat gewoon het prettigste rijden..![]()
carola schreef:Zijn dit wel allemaal endurance-ruiters die hier antwoorden????

Karin schreef:De mijne zijn van heel fijn materiaal, niet zweterig, zelfs niet bij zomerse temperaturen. Ook als ze nat worden (koelwater e.d.) zijn ze zo weer droog.

Karin schreef:
Ze zijn helaas eind 2005 uit de handel gegaan, ik heb toen nog een oproepje op Bokt gedaan en heb daar drie paar aan overgehouden, waar ik nu nog op teer.
Er is een nieuw model voor in de plaats gekomen, zelfde materiaal maar met een enorme lap stug klittenband bovenop de hand. Daar kan ik echt niet mee rijden, ik moet bij deze handschoenen klittenband om de pols hebben (dat ik ook niet dicht doe).
Ze zijn er dus nog wel van hetzelfde materiaal (ben even de naam ervan kwijt) maar dus in een ander model. En ze zijn van Harry's Horse.
[Edit] Net gevonden: het materiaal heet domi. Het voelt wat rubber- en fleeceachtig aan.

carola schreef:Zijn dit wel allemaal endurance-ruiters die hier antwoorden????