Ik heb ook gekozen voor een Stowaway bidonhouder aan de ene kant en een klein Stowaway tasje (zo een waar een hoefschoen in kan) aan de andere kant.
Daar wil ik ook mee rijden tijdens de wedstrijden.
De bidonhouder spreekt voor zich, maar het kleine tasje wil ik dan gebruiken voor mijn vet-kaart, hoevenkrabber en wat andere kleine dingetjes.
Mijn mobiel zal ik inderdaad ook bij me dragen. Want als ik val en Silence gaat er vandoor, zit ik ook zonder telefoon.
En gister heb ik ervaren dat ik er met een buitenrit net zo goed af kan vallen
Dit keer ging Silence er niet vandoor, omdat we met een groepje waren, maar ik weet niet wat hij doet als ik alleen onderweg ben of met 2 personen. Dan kan een mobieltje nog weleens van pas komen, want het lijkt me niet fijn als je je paard er vandoor ziet gaan (dat zowieso al niet) en dat ie dan ook nog eens je telefoontje meeneemt.
Dan zou ik toch graag mijn grooms willen bellen als ik hem niet meer/meteen terug vind.
Wat betrefte de bananentas, die heb ik ook (voor achter het zadel) maar het lijkt mij wel dat in een pittig draftempo en een galopje het flesje wel los gaat komen. Maar dat is een kwestie van proberen denk ik
Ik moet wel zeggen dat ik de simpele variant heb. Dus alleen de tas en verder geen houdertjes of iets.