Ervaringen met TREC

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bijke

Ervaringen met TREC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 16:00

Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met TREC (Techniques de Randonnée Equestre de Competition).

Ik vraag me af wat je best doet als training voor deze dicipline en ik wil natuurlijk ook weten wat jullie ervaringen zijn met deze dicipline.

Tieneke

Re: Ervaringen met TREC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 10:13

PP-->END

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:36

Mijn vriend en ik rijden TREC wedstrijden, in NL is TREC vrij nieuw en in Belgie zijn ze bezig om de TREC nieuw leven in te blazen.
Wij trainen conditioneel door buiten te rijden zowel lange als korte afstanden, daarnaast rijden we gewoon dressuurmatig, doen regelmatig behendigheis oefeningen zoals hek, labyrinth, slalom etc. we springen op zijn tijd en volgen wel eens een crossclinic of trailclinic.

meer info kan je vinden op www.flyinghorse.nl (ook de belgische wedstrijden staan op de kalender)

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 12:37

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 12:39

voor de mensen met arabieren (vanaf 50% arabisch bloed) is het ook handig om eventueel lid te worden van de vereniging voor arabische sportpaarden omdat je als lid voor weinig of niets deel kunt nemen aan dressuurclinics, crossclinics en springclinics van o.a. Frenk Jespers (naam crossgoeroe even kwijt). trec is veelzijdig dus de training/rijkunstig onderricht moet ook veelzijdig zijn. het leuke is dus dat deze vereniging er op gericht is om ruiters te ondersteunen om verder te komen in hun eigen discipline (dus trec maar ook endurance, dressuur...etc). de crossclinic is ons goed bevallen. de door TREC NL georganiseerde trailclinic ook.

meer info op http://www.arabischesportpaarden.com