betaling bij inschrijving

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_fjord

betaling bij inschrijving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 17:30

Wanneer moet je het inschrijfgeld betalen? Bloos misschien domme vraag... ik heb het inschrijfformulier ingevuld, maar heb nog even niet zo veel geld beschikbaar. Of moet je zo snel mogelijk het geld overmaken na inschrijving?

Farah_

Re: betaling bij inschrijving

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:01

Naar mijn weten zijn er geen vaste regels voor. Ik maak het meestal een week of 2 voor de wedstrijd over, zodat het er in elk geval op tijd is. Lachen

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:17

Hoi Renske, Clown

Licht er een beetje aan voor welke wedstrijd je je hebt ingeschreven. Het inschrijfgeld gedeelte maak ik vaak ong. twee weken van te voren over. De rest betaal ik op de wedstrijd.

p.s. Ik ga je nu een mail sturen Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 22:35

Dat verschilt idd per wedstrijd. De meeste wedstrijdorganisatoren willen het inschrijfgeld het liefst ruim op tijd voor de wedstrijd ontvangen, omdat zij natuurlijk in de aanloop naar de wedstrijd al bepaalde kosten maken. Er zijn ook wedstrijdorganisatoren die juist willen dat je op de dag zelf betaalt, de organisatie van Zelhem bijvoorbeeld.

In de vraagprogramma's op http://www.deronline.nl vind je hierover per wedstrijd wel de benodigde info. Ikzelf maak het iig meestal een week of 2-3 van tevoren over.

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 10:35

okeej bedankt! Dan kan ik het denk ik nog wel even uitstellen, aangezien de wedstrijd pas 6 mei is. ik zorg wel dat ik het 3 weken van te voren over maak.