zwerftocht endurence training!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trickywonder

zwerftocht endurence training!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 15:11

omdat het voor de endurence ruiters wel interessant kan zijn zet ik het maar hier neer.
ik kreeg gister de folder voor de zwerftocht endurence weekenden binnen!
Leuk leuk leuk!

Dit stond erin:
speciaal voor de endurence ruiters een zwerftocht endurence training vanuit de zingendehuifkar in de meivakantie en met Hemelvaart! 1 t/m 4 mei of 17 t/m 20 mei.
4 dagen buitenrijden, trainen met je paard. We rijden per dag tussen de 30 en 40 km. De lunch gaat mee in zadeltassen (zadeltassen zijn aanwezig, is verzorgd)
alle maaltijden en drankjes inbegrepen je slaapt in de oldtimer-caravans bij de zingende huifkar.

kosten 220 euro

folder aanvragen? opgeven?
dit kan op
www.dezingendehuifkar.nl of bel de zingende huifkar op 0610354126 (bellen na 15.30u)

Vippie

Re: zwerftocht endurence training!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 09:05

nog NOOIT van gehoord. En dagelijks 30-40 km is imo best veel zeker als het op endurance tempo gaat met bonkende zadeltassen.

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 14:48

ja het is dan ook voor doorgewinterde endurence ruiters. De paarden bij de zingende huifkar zijn ook klasse 2 die meerijden en als je met eigen paard medoet moet deze uiteraard over een goede conditie beschikken. (ruiter zelf trouwens ook want het is veel draven)

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:35

dan zou ik dat dan niet 4 dagen doen á 40 km op een hoog tempo. dit noem ik geen training meer hoor

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:20

Vraag me af wat het tempo dan is. Zo hoog zal het niet zijn, anders zou het geen zwerftocht zijn lijkt me Knipoog

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 22:58

Djilan schreef:
Vraag me af wat het tempo dan is. Zo hoog zal het niet zijn, anders zou het geen zwerftocht zijn lijkt me Knipoog

Idd en als het te laag is is het gen endurance training Haha!
Kon op de site ook niks terugvinden over het niveau van de paarden overigens (of verdere informatie van de organisatie)

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 10:41

Het is een zwerftocht omdat we elke dag vertrekken vanaf 1 punt en dus niet zoals bij de trektochten rondtrekken.
Het is elke dag 1 buitenrit natuurlijk word de draf ook afgewisseld met stap of een galopje. Maar voornamelijk word er gedraafd om te trainen.