inschrijven, gezamenlijk of alleen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_fjord

inschrijven, gezamenlijk of alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 22:42

Kan ik me nu al inschrijven terwijl ik nog niet weet of ik alleen ga rijden of met iemand samen?
of moet je je dan samen inschrijven?

Lenneke_

Re: inschrijven, gezamenlijk of alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:49

Als je ruim van te voren alsnog aangeeft dat je samen met iemand wilt starten (voordat de startlijst bekend is) is dat denk ik geen probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 09:32

Bij sommige wedstrijden moet je volgens mij je starttijd aanvragen, dan kan je alsnog aangeven dat je samen met iemand wil rijden volgens mij.

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:14

nu ik weer klasse 1 ga starten met mijn nieuwe paard zet ik het gewoon op het inschrijf formulier. indien starttijden graag smaen starten met......

indien je zelf een starttijd mag aanvragen is het natuurlijk makkelijk te regelen op de dag zelf.

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 09:52

Okeej bedankt! Dan wacht ik nog even met inschrijven tot ik een 'maatje' heb gevonden. Of moet ik me haasten met inschrijven? zijn ze anders snel vol?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:20

Ligt aan de wedstrijd hoe snel hij vol is.
Nieuwe wedstrijden zijn vaak snel vol

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 07:55

Renske_fjord schreef:
Okeej bedankt! Dan wacht ik nog even met inschrijven tot ik een 'maatje' heb gevonden. Of moet ik me haasten met inschrijven? zijn ze anders snel vol?

jij kunt alvast inschrijven en dan kan je "maatje" aangeven dattie samen met jou wil starten. Straks ziten ze vol en kun je niet meer inschrijven omdat je op een maatje wacht.
Ik start soms met bekenden samen en soms zie ik wel wie ik bij de start tref (vaak start je met 2-3 tegelijk).

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 17:15

Vippie schreef:
Renske_fjord schreef:

jij kunt alvast inschrijven en dan kan je "maatje" aangeven dattie samen met jou wil starten. Straks ziten ze vol en kun je niet meer inschrijven omdat je op een maatje wacht.
Ik start soms met bekenden samen en soms zie ik wel wie ik bij de start tref (vaak start je met 2-3 tegelijk).

oke, dan ga ik me wel vast inschrijven. Dan zie ik wel. Dus je start eigenlijk nooit alleen? altijd met nog wat andere tegelijk op dezelfde tijd?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:38

Dat verschilt per wedstrijd. Als je aangeeft dat je in je eentje wilt starten, dan kan dat eigenlijk altijd wel. Als je aangeeft dat je samen met iemand anders of in een groepje wilt starten, dan kan dat ook altijd wel.

Er zijn ook wedstrijden waar je niet van tevoren een starttijd krijgt (alleen 'klasse 1 start tussen 9.30 en 12.00' bijvoorbeeld). Daar ga je naar de starter toe zodra je groen licht hebt gekregen bij de voorkeuring en dan vraag je een starttijd aan. Dat kan ook individueel of met meerdere combinaties tegelijk.