Ik wil dit jaar mijn mijn 5 jarige haflinger voor het eerst starten, maar omdat ik in de weekenden wek is het voor mijn lastig plannen welke wedstrijdenwel en welke niet. nou dit is mijn planning.
21 april kootwijk, kennismakingsklasse 26 mei zelhem klasse 1 7 juli ginkelse hei klasse 1 26 augustus kootwijkerbroek klasse 1 20 oktober de peelrand klasse 1
Dit is wat ik mee zou kunnen doen, welke zouden jullie rijden als je in mijn schoenen stond.
Kootwijk heeft best een pittige ondergrond als je dat niet gewend bent. Zelhem is lekker vlak en makkelijk te rijden. Ginkelse hei is erg mooi en wel weer wat pittiger. Kootwijkerbroek is ook wel zwaardere ondergrond. Maar ook erg mooi. Maar prima te doen na een paar andere wedstrijden, als 1e wedstrijd is ie wel pittig hoor. De peelrand is weer wat vlakker en erg licht om te rijden.
En als je binnen 2 weken na de kennismakingsrit je startkaart aanvraagd, dan tellen eventuele winstpunten nog mee.
oke mij leek het ook wel een mooi aantal ik zou er ook niet meer al dit kunnen rijden anders moet ik steeds vrij vragen op me werk en dat zullen ze me wel niet in dank afnemen