Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sash schreef:jeetje, mijn inshcrijving ligt ook hier naast me. oliebol zeg! ikw as aan het wachtten op mijn lidnummer van de endurancevereniging... :S
Vippie schreef:Tsja met zulke kleine klasjes is het logisch dattie snel vol zit, hopelijk is er volgend jaar ruimte voor meer deelnemers.
Tip voor mensen die wachten op hun lidnr: gewoon je formulier alvast opsturen en erop zetten dat je het lidnummer nabelt.
Vippie schreef:Tsja met zulke kleine klasjes is het logisch dattie snel vol zit, hopelijk is er volgend jaar ruimte voor meer deelnemers.
Vippie schreef:Ik denk dat iedere wedstrijd/terrein daar wel last van heeft. Ik vind alleen het aantal deelnemers in bv de klasse 1 te klein tov de kennismaking.
Probleem met austerliz was/is altijd dat het de week ervoor altijd regent en de paden idd een grote drap en blubberpoel zijn. Tsja het weer kun je niet uitzoeken helaas.
Picassox schreef:Ik start in Kootwijk (m'n woonplaats), Kootwijkerbroek & Laag Soeren. Zijn er nog meer mensen die daar starten?
Weten jullie trouwens of het toe gestaan is meerdere keren per jaar in de kenningsmakingsklasse te starten? Of moet ik gewoon in Kootwijkerbroek (de eerst volgende is dat) de kenningsmakingsklasse rijden, en dan in Kootwijk en Laag Soeren klasse I. Kan dat?
Zou iemand het me misschien willen uitleggen over PM anders, want het is nog wel een beetje nieuw voor me.