Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Renske_fjord schreef:ik heb wel van in zn boekje staan dat hij toen 2 x om de 6-8 weken is ingeent in zijn jonge jaren. is dat voldoende?
laura78 schreef:bedenk nu meteen weer iets anders...als ik haar binnenkort de basisenting opnieuw moet geven kan ik dan 6 mei in Ommen starten of moet er meer tijd tussen de basisenting en een wedstrijd zitten?
krijg je als je via home hier komt Die week is volgens het algemeen wedstrijdreglement van de KNHS, valt endurance daar ook onder? ). 

Jet schreef:Die gele boekjes zijn inderdaad niet voldoende, dat zinnetje moet dan in je paspoort komen, boven alle entingen die daar in staan. Als het goed is, staan de entingen in je paspoort vanaf het moment dat dat er is. Verder moet je goed opletten dat stees binnen het jaar is geent, dus niet iederjaar, maar steeds op de dag van de enting daarvoor of eerder. Al je echt goed wilt enten zegt men dat je kort binnen 8 maanden meot enten, odmat een enting maar 8 maanden lijkt te werken, maar voor de KNHS ( en dus de endurancevereniging ook) is binnen een jaar goed.
Heb alle stikkertjes en handtekeningen in het gele boekje i.p.v. mn paspoort.