Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
flying_kip schreef:ja dit ken ik
Misschien kun je er op 'oefenen' heb je vrienden met paarden ?
Dan kunnen jullie misschien samen buiten gaan rijden.
Succes !

Apple schreef:Hoe is hij als je met een ander rijdt? Anders kun je nog tijdens je rit aanhaken bij een ander met een vergelijkbaar tempo.
Renske_fjord schreef:Apple schreef:Hoe is hij als je met een ander rijdt? Anders kun je nog tijdens je rit aanhaken bij een ander met een vergelijkbaar tempo.
Ja kan dat wel? dat wist ik eigenlijk niet. Hij is met een ander samen wel rustig in principe. Dan zou dat een oplossing eventueel zijn idd, maar ik kan er natuurlijk niet vanuit gaan dat er altijd iemand is waarmee ik samen kan rijden. Dus hij zal het toch moeten leren. Nog ideeen?

) Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, niet met andere paarden, maar ADHD dribbel gedoe, wat zo een paar uur kan duren (misschien is zijn conditie wel te goed
) Ik wil op Equitana een hartslagmeter aanschaffen zodat ik kan zien wat het met hem doet. Renske_fjord schreef:flying_kip schreef:ja dit ken ik
Misschien kun je er op 'oefenen' heb je vrienden met paarden ?
Dan kunnen jullie misschien samen buiten gaan rijden.
Succes !
Hoe ga jij hiermee om? Ik ga ook wel eens samen naar buiten inderdaad. dan is het niet een probleem. Maar wel als meneer alleen is en vervolgens een paard ziet, en dan weer alleen verder moet.