Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor veel ruiters is het ook geruststellend in de kleine binnenbak. Ik rijd liever buiten eigenlijk, hoewel ik ook wel graag dresuuur in de binnenbak, dan wel prive les: lekker rustig, geen afleiding.
Soms doet ze ook een weekje even niks als ik bv geen tijd heb of als het erg regenachtig weer is, vinden we beide niet echt leuk.jeddah schreef:Wil dat zeggen dat je haar niet mee kan nemen in Januari?
Ik moet zegegn dat ik een bak niet eens zo veel mis. (ik heb er wel eentje, maar in de winter niet echt goed bruikbaar). Voor mijn Paintje waarmee ik Dressuur wil gaan starten volgend jaar ga ik wel lid worden van de manege in het dorp, zodat ik met haar wel in de bak kan werken, maar cerder vind ik buitenrijden net zo makkelijk. Moet ik wel vermelden dat ik niet werk en dus overdag kan rijden.

griebels schreef:Wat doen degene die hun paard 24/7 buiten hebben staan trouwens met oud op nieuw met hun paard???
) en rijden in de buiten bak en als het niet regent of storm weleens naar buiten