1. Hoe belachelijk is het om zo'n rit te rijden met een dressuurzadel ([naam verwijderd] heeft geen andere)?
2. Hoefijzers, mag je rijden met slechts 2 voorijzers, dus achter 'op sokken' ([naam verwijderd] trapt wel eens tijdens de weidegang, dus liever geen ijzers achter ivm behoud van [naam verwijderd])
3. Je mag werkelijk rijden met chaps en schoenen? YES!!!!, maar eh...wat is verder makkelijke kleding...?
4. Ik maak niet elke dag, maar toch wel regelmatig een langere buitenrit, denk dik 2 uren, waarbij ik in het begin heel lang stap, maar als we dan los gaan, ook vrij veel in een hoog tempo gaan ([naam verwijderd] houdt van snelheid), om daarna weer de terugreis lang te stappen (ook dan wil [naam verwijderd] nog wel heel hard)... Lijkt dat een beetje op Endurance (vragen naar de bekende weg
), of is dat toch anders? Hoe?5. [naam verwijderd] is op 7 september 4 maanden drachtig...is het dan nog wel verantwoord meedoen (vast wel, ik zou anders toch ook wel die buitenritten maken). Moet ik ergens extra op letten? Zijn er vaker zwangere merries aan de start?
6. Holten is voor mij een anderhalf uur rijden met de auto en trailer. Is het praktisch om een dag tevoren al aan te komen ofzo? Hoe doen anderen dat die ook van ver moeten komen?
7. Ik lees ook over waterflessen...? Wat is daarmee? Moet je onderweg echt af en toe even aan het infuus voor vocht? Nee toch?
8. Wat is dat met die Grooms? Waar heb je die eigenlijk voor nodig? Of is dat meer voor de gezellig en leuk? Waar moet ik Harry voor opleiden? }>
Nou, kom maar op met jullie suggesties....! Ben echt geinteresseerd, en als het half kan, probeer ik het ook begin september!.
Ik kon het ook