Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

stephanie81 schreef:Ik ben gezegend met een paard dat heel makkelijk plast onder het zadel.Eigenlijk heel toevallig.
Ze ging onder het zadel plassen en meteen beloond. Nu plast ze wanneer ze echt moet. WEl grappige taferelen want ze plast bv niet op de weg op op het ruiterpad maar net even er naast in het duin of de berm. Ze draait net zo lang met haar kont, zodat het maar niet op het pad komt.![]()

als hij erg lang staat te drentelen laat ik hem weer een paar meter lopen om weer stil te gaan staan... toen ging de mijne plassen
en dat doet ie nog steeds zo
Neon schreef:Als je merkt dat je paard vaag gaat lopen, en dus aangeeft dat hij moet plassen gewoon eens halt laten houden in het gras, en zelf de "plas-stand" aannemen op zijn rugals hij erg lang staat te drentelen laat ik hem weer een paar meter lopen om weer stil te gaan staan... toen ging de mijne plassen
en dat doet ie nog steeds zo

. Er wordt altijd en overal geplast
(alleen niet zo graag als er een voor hem vreemde merrie bij is
)
. Lenneke_ schreef:Als je je paard ziet plassen kan je gaan fluiten. Als hij dan dit dan goed door heeft kan je tijdens een rit gaan fluiten als hij mag plassen.
Anouar wilde ook nooit plassen. Ik maakte me er nooit druk om. Op een gegeven moment ging ie toch wel en nu plast hij heel makkelijk. Vooral in de trailer