Endurancefjord in Wanroij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kmvreter

Endurancefjord in Wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 08:19

Vrijdag om 2 uur op pad om zo 2,5 uur later voor donker in Wanroij te zijn alleen, zonder grooms gaan we de 54 km rijden. Helaas 4,5 uur later om half 7 kwamen we aan. Gelukkig had ik een box op het KNHS centrum en heb ik mijn slaapzakje in de trailer uitgerold. (Ik melde me even af bij De bergen waar ik een tentje neer zou zetten en kreeg gewoon mijn geld terug, super).
Daarna in het donker hier en daar wat emmers neegezet. Wat later bleek, voor eentje toch op de verkeerde plaats, jawel die eenzame emmertjes die dus niet langs de route stonden waren van mij. Maar bij de Pa konden we goed bij het water dus geen probleem. Bedankt nog Reg voor het meenemen.
Om 11,30 maar mijn slaapzakje/trailer in bij gebrek aan medeovernachters. Achteraf bleken helemaal aan de andere kant van het terrein ook wat illigale kampeerders te zijn maar die had ik niet gezien. En koukleum die ik ben, verwachte de nacht rillend door te brengen maar dit veranderde in een soort striptease om omdat ik het warmer en warmer kreeg.

Smorgens om 6.30 uit bed omdat ik ook de start van kl III wilde zien. Erg apart zo in het donker. Om 9 uur mochten wij zelf van start in een vrij grote groep.
Het eerste rondje meegereden met Jael en Midanja. Ik wilde het rustigaan doen, na zo'n lange pauze en niet optimaal kunnen trainen. Plinka dronk onderweg al goed (doet ze anders nooit), bij de vetgate vond ze al te snel mijn verstopte boterhammen en haar hartslag zakte al net zo snel. Met 5 minuten aangeboden hr 52 en verder alles prima. Dus op voor rondje twee samen met de langlopende tuiger. Nog steeds wilde Plinka maar een ding harder, harder, harder en na 15 kilometer ben ik toch alleen verder gegaan in een iets hoger tempo. Natuurlijk nog lang niet hard genoeg naar Plinka's zin.
Het was een leuke afwisselende route en perfect uitgezet. Geen moment de routekaart nodig gehad. Leuk dat je anderweg allerlei mederuiters van verschillende afstanden tegenkomt. Wel waren we al snel kwijt hoeveel van onze afstand er nu nog achter ons waren want hier hebben ze de turtle award!!!
Het laatste stukje gestapt, zo in de wind kan ze alvast wat warmte kwijt. En plinka heeft toch niet snel last van haar spieren. Heel spectaculair in stap over de finish en op naar de vetgate.

Daar gaan Plinka lekker staan eten, mijn mix van musli, lucerne en bietenpulp slaat wel aan. En al snel is haar harslag 50, prima. Dus lekker schoongemaakt en laten eten en op naar de nakeuring. HR 52, adem 16 en alles oke. Een A voor het voordraven alhoewel de vet wel vond dat ze erg boos keek. Ja, er is hier veeeel te weinig actie.

Dus ons seizoen, die een beetje in de soep liep, is toch nog aardig afgesloten met een hele leuke en goede 54 km. Nu kunnen de spullen in het vet en wij saampje op rust,. Alweer.

Zijn jullie ook zo nieuwgierig naar de nieuwe wedstrijdkalender of ben ik wel erg vroeg?

Trouwen nog een groot compliment aan de wedstrijdorganisatie, alles perfect geregeld, we hebben een erg leuke dag gehad.

Djilna

Re: Endurancefjord in Wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 09:17

Goed gedaan jullie Ja
Goed om jullie weer actief te zien Lachen

Enne ik ben ook nieuwsgierig aangezien ik volgend jaar eindelijk weer op een paard van mezelf ga starten Knipoog Plannen is daar een leuk begin van Clown

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 12:27

Gefeliciteerd!
Goed gedaan zeg.Ik heb trouwens die turtle award gewonnen!

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:24

Super van je rit, lijkt me wel spannend om zo daar alleen te moeten slapen!
Maar ik ben inderdaad ook benieuwd, het si de bedoeleing volgend jaar met mijn nieuwe paard te starten!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:51

Gefeliciteerd! En nee, je bent niet vroeg, want ik was vorige maand ook al benieuwd naar de wedstrijdkalender voor volgend jaar. NL en DL dus! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:54

De Belgische is er inmiddels (de voorlopige) en op het Duitse forum loopt een topic waarin iedere organisator z'n data voor volgend jaar kan posten. Topic zit inmiddels op vier pagina's. Dus als je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen... Knipoog

Mooi dat je je seizoen zo lekker hebt afgesloten! Balen van die verkeersvertraging op de heenweg, maar zo te horen zijn jullie toch uitgerust van start gegaan. Op naar volgend seizoen!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 22:04

ieris schreef:
Gefeliciteerd!
Goed gedaan zeg.Ik heb trouwens die turtle award gewonnen!

Wat is dat? De turtle award Verward

Gefeliciteerd met het goed uitrijden van je wedstrijd!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 05:10

Gaaaf joh Bir.
Eneeehh wij zitten ook met smart te wachten op de kalender, wordt vechten of ik ohz of andy met de kar hahahaha.