Ik merk dat er toch veel vraag is naar wat meer noordelijke ritten en het lijkt me erg leuk om eens te gaan kijken naar de mogelijkheden van het organiseren van een endurancewedstrijd in de omgeving van Benneveld/Emmen. Het belangrijkste is om te kijken hoeveel mensen mij zouden willen helpen bij de organisatie. Ik heb ongeveer 40 man/vrouw nodig om een grote rit te organiseren. Dus daarom even een inventarisatie. Wie mee zou willen helpen om van deze rit een succes te maken mag mij even pb'en. Verder is het ook fijn om te weten hoeveel mensen aan de rit mee zouden willen doen. Je hoeft geen DER-lid te zijn om mee te doen. Als nou blijkt dat je het zo leuk vindt dan kun je achteraf lid worden. Lijkt het je wat om mee te doen, meld dat dan even in dit topic. Thanx!
Even voor de duidelijkheid, deze rit zal zeer zeker niet dit jaar worden georganiseerd omdat ik echt te weinig tijd heb met de andere rit die ik samen met mijn ouders organiseer, namelijk Holten. De rit zal dus ergens volgend jaar plaatsvinden, maar ik inventariseer graag vroeg omdat zo'n rit een heel georganiseer is en ik goed beslagen ter ijs wil komen

Jammer....