Verkooppunt Endurance-helmen nabij Utrecht?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bella24

Verkooppunt Endurance-helmen nabij Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 13:27

Ik ben op zoek naar een nieuwe helm voor Endurance-wedstrijden. Mijn huidige cap is lekker warm als het vriest maar bevalt in de zomer wat minder Tong uitsteken Knipoog

Ik wil graag ergens even rustig verschillende modellen passen want volgens mij is het erg persoonlijk welke helm prettig zit. Bij Goedhard hebben ze veel soorten maar de winkel is echt te ver weg voor mij om even naar toe te rijden. Duss...

Wie weet er een winkel nabij Utrecht die een uitgebreid assortiment endurance-helmen heeft?

Lenneke_

Re: Verkooppunt Endurance-helmen nabij Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:38

Ik heb een hele fijne helm gekocht bij de Decathlon, voor 15 euro. Hij zit heerlijk. Decathlon zit in Amsterdam Z-O. Misschien het kijken waard (wat die winkel zowiezo wel is Haha! )

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 19:58

Klopt, ik kwam daar regelmatig voor ruiterspullen toen ik nog in Amsterdam woonde. Maar ik neem aan dat jij daar niet je Casco helm hebt gekocht, toch?

Ik zit namelijk te denken aan een cognac-kleurige Casco New Master Tong uitsteken maar ik wil graag de kleur eens in het echt bekijken en de pasvorm eens proberen op mijn bolletje Pling .
Ik kan alleen dus niet achterhalen waar die nou verkocht worden in de buurt... Verward

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 20:00

Nee, niet die casco Haha!

Hebben ze die niet bij ruitersportzaken bij jou in de buurt? Ik heb de mijne bij Piaff gekocht

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 11:36

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 20:31

Ah, Nijkerk is wel goed te doen! Hebben ze bij Country Mill ook andere merken dan LAS?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 00:14

In Utrecht heb je Horseplaza en Freddy's tegenover elkaar zitten op Laagraven (richting Nieuwegein/Houten). Horseplaza is onderdeel van de Horseloverketen, net als Horse Power in Heino en daar verkopen ze de Casco New Master. Grote kans dan dat ze 'm bij Horseplaza ook hebben. Of bij Freddy's dus. Vlak bij de Ikea zit/zat Koch, maar die is volgens mij inmiddels weg.

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 09:23

Koch is idd weg. Sinds 2 maandjes. Bij Country Mill hebben ze ook gewoon de Casco's enzo.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 10:11

Bij Horseplaza en Freddy's kom ik regelmatig maar volgens mij hebben ze daar vooral (de meer traditionele) caps. Ik zal nog eens goed kijken, misschien heb ik me vergist omdat ik voornamelijk zwarte caps zag liggen.

Country Mill is in ieder geval een goede tip, ga ik even naar toe binnenkort! Pling

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:17

Bel ze anders eens op, je kunt natuurlijk altijd vragen of ze ze hebben.

Toen ik nog in Utrecht woonde, kwam ik ook nog wel eens bij Horseland in Bilthoven. Daar hebben ze ook een aardig gevarieerde collectie, net als bij de Ruitershop in Harmelen.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 22:02

Horseland in Bilthoven is opgegaan in de Hypodramaas