Drullerberg 68 km: mooi, warm, en zwaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ibbel

Drullerberg 68 km: mooi, warm, en zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 17:35

Hallo luitjes, hier ben ik weer even!

Vandaag had de baas een dagje nostalgie voor me in petto. Dat was wel heel erg leuk. Ik ben zoals sommigen van jullie wel weten in de Duitse Alpen geboren en opgegroeid, dus een rit door het Reichswald, en over allemaal bergen, dat was wel een beetje 'going back to your roots'.

Laat ik bij het begin beginnen: in het stikdonker kwam de bazin me ophalen uit de wei. Ik wist natuurlijk al wat er ging gebeuren, want ze had me de avond tevoren ingevlochten.
Na een aardige rit in het hok-op-wielen kwamen we op een mooi weiland aan, met lekker gras. De bazin ging meteen weer met me naar de dierenartsen, om te controleren of ik 'het nog wel deed', en daar wilden ze net iedere keer waar ik stond een auto parkeren! Ging ik opzij, was het weer niet goed. Rare jongens, die tweebeners Clown Ze zagen toch wel dat ik daar net aan alle kanten bevoeld werd?

Nou ja, maakte niet uit, alles was goed, dus we mochten van start. Lekker met de groep meegereden, en wat een mooie route, eerst door Nederland zeiden ze. Nou dat zag er zo buitenlands uit, dat was vast een foutje Knipoog . Een heus beekdal, en allemaal heuveltjes, gaaf hoor, lekker in galop omhoog, en rustig in draf naar beneden, precies zoals m'n moeder me dat geleerd heeft *LOL*
Af en toe de baas weer tegengekomen, die iedere keer weer zo'n bak met water onder m'n neus duwde, blegh, wat moet je daar nou mee? Boos!
Al snel waren we weer terug. Baas was even zoek, die dacht dat ik er nog aan moest komen - kennelijk is hij er nog niet zo aan gewend dat ik zo snel loop tegenwoordig Tong uitsteken
Bij de vetgate kregen we een B voor beweging - daar staat dat zeker voor of zo. Ik liep niet vlot genoeg, nee, vind je het gek, het was nu toch rustpauze? Dan ga ik in slaapstand, dat heeft de baas me uitgelegd. Laat er maar een andere paard voor me lopen, nou dan ga ik wel hoor!
Tweede rondje ging dan echt ins Heimland und bergauf, bergab Haha!. Met twee ex-landgenoten opgereden, dat ging wel lekker, maar ze zeiden niet veel. Vonden me zeker een overloper... Haha!
Mijn bergopvoeding heeft me zeker geholpen in dit stuk, er zaten pittige beklimmingen en afdalingen in, maar ik heb daar geen moeite mee. Dat de bazin me ook achter van die plastic dingen onder heeft laten slaan heeft wel geholpen. Tjeetje, wat is dat fijn als je over grintwegen moet lopen, je voelt helemaal niks!
En voor we het wisten waren wel alweer terug. Ging best lekker, het laatste stuk. We kregen weer een B, maar ja, dat zal wel. Ik zie het nut van dat lopen na afloop gewoon niet in. Het is dan toch klaar? Nou dan...

Ik heb lekker gegeten en gedronken na afloop, lekker uitgerust, en thuis nog eens uitgebreid aan de tap in de wei gehangen.
En nu krijg ik vakantie zegt de baas. Dat is goed, als het maar niet te lang duurt!

Karin

Re: Drullerberg 68 km: mooi, warm, en zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:55

Hey Schimmelmans, je hebt het weer super gedaan! OK dan!

Jouw baas pakt tenminste de juiste route. Zij zijn groot en ik is klein!

Je kunt terugkijken op een geweldig seizoen, je was lekker in vorm! Zit het er nu helemaal op voor jou voor dit jaar?

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:03

Mooi gedaan Gorino!!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:05

Leuk verslag Gorino!
Hebben jij en je vrouwtje maar weer mooi gedaan ! OK dan!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:18

mooi verslag

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:22

Goed gedaan Gorino OK dan!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 19:29

Karin schreef:
Jouw baas pakt tenminste de juiste route. Zij zijn groot en ik is klein!

Je kunt terugkijken op een geweldig seizoen, je was lekker in vorm! Zit het er nu helemaal op voor jou voor dit jaar?

Het stond echt niet goed aangegeven, ik twijfelde ook. Als ik alleen was geweest had ik misschien ook wel verkeerd gekozen. Het gekke is dat in het bos gewoon duidelijke A4tjes hingen bij de splitsingen, dus waarom hier dan niet?

Ja, het seizoen zit erop. Nu even aandacht voor Doma, en haar voor de kar zetten.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:38

Geweldig verslag. Krijg gewoon zin om ook endurance te gaan rijden. Helaas zal dat niet gaan lukken. (geen vervoer)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:48

super gedaan gorino, stiekem vind ik jou wel een hele stoere rarebier hoor!
en vraag eens aan het baasje hoe het zadel nu bevalt ald je wilt?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:25

Wat hebben jullie toch een superseizoen gedraaid met zijn tweetjes, top!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:53

Super gedaan Gorino, ik blijf je een ontzettend stoer paard vinden. Zijn er nog mensen met van die klikdingen bij je in de buurt geweest?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:24

He stoer hoor Gorino!!!
Ik moest stom een dressuur proefje met me baas lopen met knotjes notabene Gestoord

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 18:25

Ellende schreef:
Super gedaan Gorino, ik blijf je een ontzettend stoer paard vinden. Zijn er nog mensen met van die klikdingen bij je in de buurt geweest?

Marco (Spades) heeft wat foto's gemaakt geloof ik. De baas had het te druk met groomen. Ik was er bovendien iedere keer sneller dan hij dacht Clown

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 21:15

Hee Gorino, leuk dat het voor jou als thuiskomen gevoeld heeft. Ik ben hier een tijd geleden naartoe verhuisd, en toen voelde het echt als buitenland. Wat een heuvels, ik moest er erg aan wennen, maar nu vind ik ze heel leuk...

Groetjes Pipo

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 17:14

Super leuk verslag weer! Indd een mooi seizoen geweest voor jullie...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 07:05

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 23:03

Uit de regels:

Ibbel schreef:
Een paar foto's ter illustratie zijn toegestaan, bij meer dan 2 foto's wordt het topic naar HAW verplaatst.

Wel leuke foto's !!! En leuk verslag !! Haha!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 07:41

Je hebt gelijk - hoewel op de subfora wat soepeler wordt omgegaan met die regel, omdat dergelijke subforumspecifieke verslagen ondersneeuwen op HAW en ITP.

(Als ik flauw had willen zijn had ik de foto's over 2 posts kunnen verspreiden trouwens Knipoog maar ik heb er maar gewoon 2 links van gemaakt)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:23

leuk!!