1e wedstrijd ommen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

imke_wvn

1e wedstrijd ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 14:24

op 24 september ga ik mijn eerst wedstrijd rijden, omdat ik zo voorbereid mogelijk wil zijn dacht ik, ik meld me aan bij bokt.nl, die kunnen me mssn wel helpen.
ik heb een fjordje van 10 jaar waar ik mee ga starten, voor mijn gevoel ben ik haar nu goed aan het trainen. alleen heb ik nu wel de zenuwen of ik alles goed voor elkaar heb. het probleem is namelijk dat niemand uit mijn omgeving endurance rijd. (ik woon in dwingeloo, drenthe).
kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan meenemen allemaal en wat mijn helpers moeten doen op de wedstrijd?
woont er mssn iemand in mijn omgeving die met mij zou willen rijden of zou er iemand op de wedstrijd mij een btje wegwijs wil maken?
heel veel vragen ik weet het maar sinds ik op de wedstrijd in holten heb gekeken vind ik het alleen maar leuker.
groetjes imke

BibiSmurf

Re: 1e wedstrijd ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 08:36

Ik kan je niet helpen helaas dit is voor mij ook de eerste keer. Ik heb mijn paard (tinker) bij de startlocatie staan. Ik rijd samen met een meisje die ook een fjord heeft.
Voor ons is het ook een beetje uitzoeken hoe en wat.
Ik heb al wel een lijstje gemaakt met de dingen die we mee nemen onderweg en wat de grooms mee moeten nemen.
Ik stuur je wel even een PBtje!!

NienkeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:08

Het wordt wel een erg lang verhaal om al je vragen te gaan beantwoorden Knipoog
Veel van de antwoorden staan wel in de informatie onder FAQ (in de topics die daar genoemd zijn). Ik denk dat je daar wel wat aan hebt!

imke_wvn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 22:22

ik zag indd al dat de meeste antwoorden gewoon hier zijn te vinden (ben net nieuw op bokt dus het duurde even voor ik alles door had) Tong uitsteken , alleen iemand die in dwingeloo aan endurance doet is nog niet gevonden Verdrietig .

enne bibsmurf ontzettend bedankt voor je lijstje (ik heb er veel aan). ik hoop je ook te zien op de wedstrijd Haha! en ik heb er echt ontzettend veel zin in. Pling
ps. ik neem ook nog iets aan reserve tuig mee. Knipoog