Wie zou willen posten bij Holten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

Wie zou willen posten bij Holten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 10:02

Je zult het altijd zien... net voor een wedstrijd slaat de wet van Murphy toe Haha! Vanwege een aantal afmeldingen van vrijwilligers komen we een aantal mensen tekort voor posten. Zijn er hier mensen aanwezig die het leuk zouden vinden om zaterdag 2 september te komen helpen als post bij 'Holten V.V.'? We hebben veel te bieden Haha! een wedstrijd die over het algemeen op rolletjes loopt, een gezellige club met mensen, zoveel eten en drinken als je wilt, interessante plekken om te posten (veelal bij groomplaatsen) en over het algemeen droog weer *duim duim* Haha!

Het enige wat we van de mensen vragen is dat ze ook werkelijk aanwezig zijn en kunnen op die dag en in het bezit zijn van een eigen auto Lachen

Zeg het voort, zeg het voort Haha!

Laat maar even een berichtje achter of stuur een pb als je zou willen helpen Lachen

Lenneke_

Re: Wie zou willen posten bij Holten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:13

Ik had het heel erg leuk gevonden. Heb gepost bij de Fasna Trail en dat is echt super goed bevallen.
Alleen is Holten niet om de hoek, benzine niet gratis en het geld groeit me niet op de rug

Ineke2

Re: Wie zou willen posten bij Holten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:04

Jammer, ik ben niet in het bezit van rijbewijs/auto. Zou wel kunnen helpen, maarja dat word dan moeilijk denk ik...