Mistery heeft natuurlijk tot het moment dat we startten de hele boel bij elkaar lopen bléren omdat haar weigenootje daar ook rondliep. Dus mijn excuses aan diegene die doof zijn geworden door haar.
Ik startte om 11.02 uur en er zou een meisje (Maartje) uit de kennismakingsklasse met mij meerijden (of ik met haar).
Voor de start zei ik haar al dat we maar moesten kijken of ze harder of zachter wilde gaan maar uiteindelijk reden we heerlijk samen en zijn tot bijna het einde samen op gereden.
Ik was wat bang voor de kiezels omdat ik nog niet zolang bezig ben met natuurlijk bekappen en ze op steentjes wat gevoelig loopt maar gelukkig zat er veel zand door en had ze nergens last van.
We gingen vrij fanatiek van start en dat is eigenlijk de hele rit zo doorgegaan. Ik vond dat Maartje voor de eerste keer vrij hard ging maar toen bleek dat het paardje waar ze op reed al klasse twee startte en het dus gewend was.
Ik vond de omgeving (zover als dat ik er iets van gezien heb) fantastisch en ben vast van plan Mistery binnenkort in de trailer te zetten en er eens echt van te gaan genieten.
Bij de finish had Mistery helaas een hartslag van 66 maar na de 10 minuten waren we gelukkig door.
Uiteindelijk een ruime 11 km per uur gereden, heel tevreden dus.
Op naar Kootwijkerbroek.
Helaas geen foto's. Lenneke, je moet me toch nog eens een keer uitleggen hoe dat moet.
Groeten Mary