Kennismaken - als groom?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arnoud

Kennismaken - als groom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 22:15

Ik weet dat er een kennismakings klasse is, maar mijn paardje is dit jaar niet in conditie. Toch wil ik dit jaar met de endurace kennismaken, maar dan niet gelijk de hectiek als ruiter, maar als groom.

Vraag is dus, wie heeft er nog belang bij een groom. Ik heb een auto (bestelbusje) en ben landmeter, dus de weg vinden is geen probleen, en kaart lezen al helemaal niet. (ook niet in vreemd gebied)

De rit in het drents/friesche wold, ben ik met vakantie, dus als't kan een andere graag.

(PS ik heb een bedrijf als voedings- en verzorgings advies, dus ik kan daarin ook handig zijn, mits nodig natuurlijk)

Niet allemaal tegelijk hoor Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ibbel op 11-07-06 07:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Heb even je titel verduidelijkt

Ibbel

Re: Kennis maken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 07:13

Grooms zijn er nooit genoeg, dus ik denk dat ook jouw aanbod met open armen wordt ontvangen.

Het lijkt me dat, gezien jouw woonplaats, de wedstrijden in Holten en Ommen wel een goeie optie zijn. Hoef je niet meteen het hele land door te reizen. Bovenden een uitdaging qua groomen/kaartlezen, het verrekt er van de landweggetjes nl, en je kan overal erg goed bij de route van de ruiters komen.