Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En wil eigenlijk vanaaf laat gaat oefenen
Omdat ik zaterdag wel weer wedstrijd heb, niet dat dat uit maakt.. Maar er moet nog aan het een en ander gesleuteld worden

. Dan zijn er ook nog geen dazen. 

Djilan schreef:Ik heb ook last van een (te) lage bloeddruk, maar met die hitte heb ik daar juist geen last van
Met Don maakte ik alleen mijn stapsessies tussendoor iets langer dan anders, maar verder bleef mijn tempo gelijk (gemiddelde snelheid werd dus wel lager).
Zaterdag wedstrijd Ginkelse heide gereden en hij zweette amper
zodra hij gekoeld is en ik ga weer lekker draven op constant tempo dan droogt hij zelfs weer op
Raar beest.Citaat:Ik had namelijk dit weekend nog een goede rit willen maken voordat hij op "rustige dagen voor de wedstrijd" staat Helaas dus, het was echt te warm...
Ze staat dan wel dag en nacht buiten in de wei. Ik had in de planning s'avonds te gaan rijden. Maar het komt er niet zo van, vind het veel te warm, heb de puf gewoon niet
Morgen dan maar eens proberen, wat vroeger op te staan en dan te gaan rijden....
)
Heb wel iets meer gestapt dan normaal maar toch wel flink gedraafd en gegaloppeerd omdat meneer dat zo graag wou