Ik ben iig absoluut NIET tevreden. Meer over mezelf dan over Voltrack. Voltrack heeft zich als een engeltje gedragen in de trailer (geen tango, salsa of polonaise dit keer). Maar verder was het een drama. De eerste kilometer was ontzettend nat, en hij was mega kijkerig, dus ik dacht: nou, rustig maar jochie. Daarna bleken er alleen wat versnellingen te missen (of was het er slechts 1?), hij ging gewoon niet harder dan 12 km/h. Niet erg, maar hij kan veel meer. Achteraf gezegd: ik had hem op zijn kont moeten jensen en hem die vijfde versnelling moeten láten maken, don't care how. Maar ja, achteraf he. Op dat moment goot het zweet over mijn lijf, en werd ik het strontzat om elke keer die knol aan de praat te moeten houden. Helemaal erg werd het toen ik een hekje tegenkwam...
Op zich heb ik, gezien de omstandigheden (zwaar weer, parcours etc) niet eens zo slecht gereden (13 km/h gemiddeld), maar het had zoveel beter gekund. Het was weer eens een bewijs van mijn inschattingsvermogen (niet aanwezig) en mijn doortastendheid (met vakantie)... Paard is helemaal ok, ik ben ok, maar het had gewoon véél meer kunnen zijn, en daar baal ik een beetje van.
Ach, volgende keer beter!

)