Deze zomer ga ik op trektocht. Mijn zadel heeft maar 2 ringetjes die aan de voorkant zitten. Ik neem een bananenzadeltas mee (van Dabo hier op bokt) en ik wil dan 2 bidonhouders meenemen die ik vooraan vast wil maken. We hoeven alleen voor een dagtocht spullen mee te nemen, de rest wordt naar de adressen vervoerd.
Welke bidonhouder is hiervoor geschikt? Ik ben niet van plan om er een kapitaal aan uit te geven, zo vaak zal ik er na de tocht niet mee rijden
Ik zit zelf te denken aan de podium bidonhouder of die van Stowaway. (zie http://www.goedhard.nl/ --> shop --> Zadeltassen (7e pijltje) 5e en 8e plaatje)
Ook equestrian nomads heeft een interessante, die heb ik een tijdje terug gezien maar ik kan de site nu niet bereiken.
Welke zou geschikt zijn voor een week trekken op een rustige manier?
------------------------------------
Andere vraag er ook maar gelijk bij gooien: Bestaan er kilometertellers die je km meten te paard? Zo ja, waar zijn ze te krijgen?

Ik heb de Stowaway bidonhouders bij goedhard gekocht. Moet ze nog testen. Hiervoor had ik er 1 van equestrian en die beviel ook erg goed en erg sterk materiaal.