Kennismakingsrit Drents Friese woud?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Kennismakingsrit Drents Friese woud?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 14:11

Ik wil wel eens een kennismakingsklasse meerijden met mijn paardje, zien of het wat voor ons is. Hoe is deze in het Drents Friese woud? Goed te doen?

Zijn er eventueel hier nog mensen die ook deze klasse starten daar? Heb misschien al iemand om samen mee te rijden, maar dat is nog niet zeker.

Lappie_Lap

Re: Kennismakingsrit Drents Friese woud?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:14

Hey PC Doei! ... wat leuk dat je erover nadenkt endurance te gaan proberen.
Ik ga het ook proberen daaro ... kennismakingsklasse dus. Heb er vet veel zin in Hyper!
Als het me wat lijkt dan wordt ik volgend jaar lid van de DER en ga officieel starten.

Ik denk niet dat je antwoordt krijgt op je eerste vraag. De endurance van D-F wold is nl. dit jaar voor het eerst.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 17:13

Ok, dat wist ik nou weer niet Haha!. Ga je met iemand starten of niet? Ik wil wel eens wat anders en dit leek me best leuk, ook niet zo ver weg voor mij.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 19:20

Nee .. heb nog geen afspraken met iemand gemaakt. 't kan zelfs best zo zijn dat ik helemaal alleen naar appelscha ga. Niet echt heel erg, kan ik direct wennen aan geen grooms in de klasse 1. Clown

Het is idd niet zo ver weg ... de meeste endurances zijn verder weg. Net als de SGW's .. helaas. Verdrietig
Krijg het wel heel druk elk weekend in augustus zo ... maar dat moet maar niet in dit topic besproken worden Knipoog

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:41

klopt, we organiseren het dit jaar voor het eerst, maar de paden zijn allemaal prima te doen hoor!

En dat is dus ook precies de reden geweest dat we de wedstrijd daar organiseerden: er is in dat gebied nog geen andere wedstrijd.