Laui! schreef:Mijn zusje heeft 2 jaar terug haar ruiterbewijs gehaald omdat het verplicht zou worden. Weet niet of het toen is doorgegaan. Volgens mij ligt het aan de wedstrijd, sommige terrein eigenaren hebben het verplichtgesteld en dan is het voor een endurance op dat terrein ook verplicht.
Ik vind 25 euro trouwens niet 'me scheelbetalen', het is 1x in de twee jaar verlengen, de regels worden steeds strenger en in sommige natuurgebieden is het al verplicht. Ik heb het gehaald in een tijd dat het redelijk simpel te halen was, nu wordt het toch steeds ingewikkelder. Ik vind het wel mooi makkelijk. Als ik een ongeluk krijg in het bos ben ik wel verzekerd (hoeveel je daar aan hebt weet ik niet, maar toch), voor 12,50 per jaar vind ik dat mooi meegenomen. Ik geef wel vaker 12,50 aan iets véél onnozelers uit, dus ach...
bij wijze van.. ik bedoelde er mee te zeggen dat al die jaren weggegooid geld is geweest.. 15 jaar x 12,50 is toch 187,50 wat ik weg gegooid heb.. dus 12,50 is niet zo veel, maar na al die jaren spaart dat lekker op snap je?