Groom met ervaring gezocht voor Zelhem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Groom met ervaring gezocht voor Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 20:16

In Zelhem rij ik m'n eerste klasse 2. Ook voor m'n ouders (grooms) is dit de eerste klasse 2. Ik heb al zoveel mogelijk info opgezocht over de vetgate enzo en ben vandaag bij de Fasna Trail geweest, dus ik hoop dat ik nu een beetje door heb hoe het werkt.
Maar ik zou het fijn vinden om een groom met ervaring mee te hebben die ons helpt en wegwijs maakt in de klasse 2.
Dus wiel wil?

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:51

ik zou heel graag een keertje mee willen maar ik heb dus geen ervaring.. maar ik hat ergens een berichtje gevonden over ggrooms en klasse 2 bij het sticky staat hij volgens mij

19LindA83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 01:19

hmm das jammer, ik heb een aantal jaar gegroomd tijdens wedstrijden, zelfs de fasna 160km, en ook de zelhem 120km, helaas moet ik dit jaar werken tijdens zelhem anders had ik je met alle liefde geholpen, mocht je ooit met andere wedstrijden hulp nodig hebben hoor ik het graag.

groetjes

Psydoxy

Re: Groom met ervaring gezocht voor Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 23:23

.... Heb vanmiddag net m'n rooster veranderd, nu moet ik zaterdag werken, anders was ik vrij geweest.....had ik je graag willen helpen.

Wens je heel veel succes in klasse II, gewoon je gezonde verstand gebruiken dan komt 't goed.

Toen ik de 1ste keer klasse II startte was m'n vader m'n groom... hij durfde niet eens m'n paard vast te houden.... Maar ondanks alles toch een 1ste plaats en beste conditie! TROTS

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 07:09

Ik heb op internet een hele handleiding gevonden voor grooms, dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
Ze zijn denk ik toch wel iets eerder op de vetgate, dan kunnen ze nog even spieken bij de andere, hoe die het doen

Laui!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:25

Ik kan volgens mij ook niet tijdens Zelhem, en het is voor mij ook een beetje ver. Fasna is niet helemaal een goed voorbeeld, dat is heel wat anders dan andere wedstrijden. Wat je wel goed kunt zien is hoe een groomteam op elkaar is ingespeeld en hoe iedereen zonder te vragen goed weet wat te doen. Het team van Anita Lamsma vind ik een heel erg goed voorbeeld. Die doen het al jaren en dat loopt dan zo soepeltjes, echt een geoliede machine. Dat moet je dus niet voor je 1e klasse 2 verwachten, dat moet groeien.
Tip: loop van te voren het hele scenario door en als je vragen hebt: stel ze aan anderen (bv hier). Het zal nooit zo gaan als je verwacht, maar als je getraind hebt kun je de wedstrijd echt wel met 12/13 km/h uitrijden. Als er wat misgaat is dat gewoon een leermoment voor later. En neem overal de tijd voor, laat je niet opjutten door wat anderen doen. Bij de eerste keer gaat het er voor jezelf denk ik vooral om dat je finisht en goedgekeurd wordt, winnen hoeft nog niet persé. Rijd je eigen race.

Veel succes!

Eilatan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:05

Lenneke, Flower is onregelmatig en ik kan dus waarschijnlijk niet mee doen, dus dan wil ik je wel groomen, als je dat zelf teminste wilt.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 19:14

Ik heb inmiddels al iemand

Psydoxy

Re: Groom met ervaring gezocht voor Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 19:45

Wil je ff succes wensen voor morgen.... moet helaas om 7 uur op m'n werk zijn had veel liever gegroomd.....

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:43

Aangezien Zelhem voorbij is kan dit topic op slot.