rij jij met anderen naatst je of alleen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

samararany

rij jij met anderen naatst je of alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 12:52

ik rij alleen met mijn moeder want ik mag nog niet alleen.

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:15

Ik ga alleen rijden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:51

17 juni Onstwedde rij ik samen met Shannon en haar Tinker.

Verder rij ik eigenlijk altijd alleen.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 06:58

Ik rij liever niet alleen. Anouar loopt niet lekker in z'n eentje. Meestal start ik met iemand samen en anders sluit ik bij iemand aan die ik onderweg tegenkom.
Vind samen rijden ook leuker en je leert ook meer mensen kennen als je steeds met een ander rijdt

AnneOmie

Re: rij jij met anderen naatst je of alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:55

Ik rij het liefst alleen en soms blijf ik onderweg even bij iemand plakken als de paarden goed samen gaan. Omar rijdt prima alleen en dan kan ik hem lekker in zijn eigen tempo rijden. Ik merkte alleen wel dat hij in Laag Soeren af en toe zijn inspiratie kwijt was en weer wat vlotter door wou lopen toen hij in de verte weer paarden zag. Kijken hoe dat in Zelhem gaat. Samen rijden is wel gezelliger.

naiade

Re: rij jij met anderen naatst je of alleen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:10

Naiade rijd ik het liefst alleen.
Ze draaft erg hard en galoperen vind ze niet zo fijn en aangezien ik op een constant tempo wil draven vind ik het moeilijk bij iemand aan te sluiten die dan net even harder of langzamer gaat.

RhealLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:00

tja ik rijd geen wedstrijd (nog niet) maar mijn paard kan niet alleen, hij komt erg schikachtig over als hij alleen is en haalt rare streken uit. Als hij schikt is hij binnen no time terug bij zn stal. Dus gaat er altijd een ponytje mee die dus nergens bang voor is en tja je raad het al en dan is ie ook zo mak als een lammetje, maar helaas is de pony te oud en heeft bronchites dus tja hij moet het maar alleen doen.

buurvrouw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:29

Mijn pony is ook nogal schrikkerig. Op de wedstrijd heb ik de helft alleen gereden en het lijkt wel of ze op vreemd terrein, alleen, minder schrikt.

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:31

ik rij bijna altijd alleen, zou niet weten met wie ik verder samen moet rijden, ben er vaak op tijden dat er niemand is en het paard van rakkertje 13 is nog neit ingereden

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:40

Ik heb het idee dat als je alleen start je wel meer mensen leert kennen dan dat je met iemand samen gaat die je al kent.

Dat is natuurlijk niet alleen met endurance wedstrijden zo, maar ook op vakantie enzo