We hebben heerlijk gereden. We hebben ongeveer een draftempo gereden van ik denk 13 km/h. In totaal 22,5 km in 2,5 uur. Dit is uiteraard te langzaam, maar dat komt omdat we in totaal wel een half uur of nog langer hebben stilgestaan. Dit omdat mijn vriendje dorst had en we dus bij cafetetaria's moesten stoppen, we kwamen een aantal tegen die dicht waren, omdat ik kaart moest lezen en op het laatst heb ik Bonny nog even wat laten grazen.
Ik had niet verwacht dat we dus ongeveer gemiddeld 10 km/h hadden gereden, omdat ik vrij veel heb gestapt. Het was een heerlijk rit in het namiddagzonnetje. Bonny had nog energie voor nog drie van deze ritten en was wel bezweet, maar niet moe of wat dan ook. En omdat er toch wel wat leuke foto's tussen zaten wilde ik die met jullie delen
.(ik heb de foto's verkleind, dus weet niet hoe de kwaliteit nu is)
Kaart lezen, waar moeten we heen?
Here we come
Beetje onduidelijk foto, maar wel een leuk moment. Tijdens het draven zit ik altijd een beetje voorover, moet er meer op gaan letten om rechtop te zitten.
Vlakbij de stal nog even belonen! Lekker eten....
En weer lekker de wei in bij haar jonge vriendjes. Check vooral de drie fjorden op een rij!
Ik wil graag in Onstwedde weer meedoen, en dan mijn eerste klasse I wedstrijd rijden. Ik wil mooiere waardes en sneller rijden dan in Ommen, dus we zijn nog even lekker aan het trainen.