Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Was het dan ommen? Lepeltje schreef:Volgens mij heb ik Zelhem vals beschuldigd van het hebben van n spoorweg.Was het dan ommen?
.
.
. Maar tijdens de wedstijd zijn die dan open. We rijden tenslotte geen trail-wedstrijd
.
), spoorwegovergangen, tunneltjes, sproeiers, kite surfers, enzovoort, enzovoort... Westernfreak schreef:Laag Soeren heeft volgens mij wel hekken die je moet openen en sluiten, daar kun je ook wilde runderen tegenkomen.

.... van toepassing was ging ik er vanuit dat je verder individueel startte.
) dus dan zouden Kootwijk, Kootwijkerbroek, Austerlitz (als het nog terug komt) en Holten wel iets voor ons zijn om volgend jaar of het jaar erop mee te beginnen?
)Karin schreef:Ik heb nog nooit meegemaakt dat er tijdens een wedstrijd in KWB schietoefeningen waren op dat terrein. Of zouden ze dat soort dingen niet doen op zondagen?
wreckh schreef:Je hebt er mensen bij die niet vragen of ze mogen inhalen en vervolgens in volle galop langs scheuren. Dat is dus slim om met je paard te oefenen. Gelukkig zijn er ook veel mensen die het gewoon even vragen, zodat je zelf even kan stappen of je paard stil zetten, zodat die ander rustig voorbij kan.
wreckh schreef:Verder zijn inhalende paarden ook erg vervelend, daar moet je paard echt wel tegen kunnen. (is ook leuk met een uitgekoersde draver,)
Je hebt er mensen bij die niet vragen of ze mogen inhalen en vervolgens in volle galop langs scheuren. Dat is dus slim om met je paard te oefenen. Gelukkig zijn er ook veel mensen die het gewoon even vragen, zodat je zelf even kan stappen of je paard stil zetten, zodat die ander rustig voorbij kan.