Hour

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Inn

Hour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 13:34

Een verslagje over onze wedstrijd in Hour.
Naomi liep fantastisch die 95km in Hour ik heb haar wel wat moeten tegen houden. Ik wou rond de 15km gemiddeld blijven maar het is 16,45km per uur geworden. Zowel Recht en Hour zijn prachtige wedstrijden, goed met elkaar te vergelijken. Hour vond ik wel iets meer hebben omdat de afdalingen wat moeilijker zijn, vooral door de rotsen zodat het een mooie oefening was op behendigheid.
Toen ik alleen reed en een bocht om ging werd ik gekruist door een paar herten eerst ééntje en dan volgenden er nog een groep van 6 à 7 die even nieuwsgierig naar ons keken om er dan snel vandoor te gaan.
Daar was onze behendigheid nog niets tegen.
De lokatie was wel wat minder dan die in Recht, vooral voor de veeartsen die het nu zonder de luxe van een binnenbak moesten doen, en nu in het ietwat druilige weer stonden. De ronde waren perfect aangegeven ook hier was verloren lopen onmogelijk. Wel wisten sommige kl2 ruiters niet dat ze boven al moesten sprinten en dat de laatste aankomst enkele meters voor de tussen aankomst lag. Toen ik daar even in galop ging waren de 2 ruiters die naast me reden verrast en hielden hun paard in. Wat me 2 plaatsen vooruit opleverden. Dus uiteindelijk waren we 5de van denk in 20 combinaties.
Ook hier kreeg ik geen fiche met de algemene uitslag.
Vooral het groomteam heeft fantastich werk geleverd, dit smaakt naar meer.

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:42

Ik las je verslag al op het andere forum. Goed gedaan!
Het terrein klinkt ook fantastisch, zodra ik een paard heb wat klasse II mag gaan starten (Q1 bij jullie) kom ik daar zeker een keer rijden! (in de praktijk vast pas over 2 jaar )

VoOdOo_lOvE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 18:55

Hoi nog een dikke proficiat! Ianthe

Inn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 19:50

Mercie.

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 21:43

Gefeliciteerd met je goed uitgereden wedstrijd en je mooie plaatsing, heerlijk als je paard zo makkelijk al die kilometers loopt!

Net als Djilan hoop ik nog eens in België te starten, het komt er maar steeds niet van. Wie weet dit seizoen.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 22:26

Gefeliciteerd! Klinkt als een prachtige rit!!

Inn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 15:10

jeddah schreef:
Gefeliciteerd! Klinkt als een prachtige rit!!

Dat was het zeker.

Karin schreef:
Gefeliciteerd met je goed uitgereden wedstrijd en je mooie plaatsing, heerlijk als je paard zo makkelijk al die kilometers loopt!

Net als Djilan hoop ik nog eens in België te starten, het komt er maar steeds niet van. Wie weet dit seizoen.

In één woord "Doen"