Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is de hartslag dan nog te hoog dan ben je uitgeschakeld en moet je middels trailervervoer weer terug naar het startpunt. Maarten schreef:De hartslag mag bij de vetgate niet hoger zijn dan 60. Is ie daarboven dan krijg je de verplichte 10 minuten rustis de hartslag dan nog te hoog dan ben je uitgeschakeld en moet je middels trailervervoer weer terug naar het startpunt.
Karin schreef:In overleg met de DA mag je soms ook te paard de kortste weg naar het hoofdterrein nemen.
Maar stel dat je in je uppie op een wedstrijd bent en je krijgt tijdens de rit een ongeluk(je) waardoor jij of je paard gewond raakt en je niet verder kunt rijden? Dan zit je met hetzelfde probleem. Er is altijd wel een oplossing voor noodgevallen, maar wel iets om over na te denken als je (altijd) in je eentje naar wedstrijden gaat.
, bij het groomen let ik ook niet echt op, alleen maar dat ik ráák smijt met mijn flesjes water . Maarten schreef:De hartslag mag bij de vetgate niet hoger zijn dan 60. Is ie daarboven dan krijg je de verplichte 10 minuten rustis de hartslag dan nog te hoog dan ben je uitgeschakeld en moet je middels trailervervoer weer terug naar het startpunt.

Djilan schreef:Je bedoelt denk ik de p/a Maarten
Uiteraard!
Laten we het er maar op houden dat een soort van freudiaanse verspreking was