Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben bij de endurance terecht gekomen via de penny

Toen ik nog een klein meisje was las ik altijd de penny, daar stond een keer iets in over endurance en ik vond het helemaal geweldig. Dat wilde ik later doen.
Jaren later kreeg ik een eigen paard. Eerst ben ik dressuurwedstrijden gaan rijden, maar dat was het toch niet helemaal. Tot iemand zei dat Anouar heel geschikt was voor endurance. En daar kwam mijn pennydroom weer boven.
Ben op internet gaan zoeken, heb me ingeschreven voor kennismakingsklasse. Ik vond het meteen geweldig. Helaas konden we toen twee jaar niet weg ivm een trailerprobleem.
Dit jaar is dan ons eerste officiele seizoen en het gaat heel goed.
Kom maar op met jullie verhalen!
Vorig jaar voor het eerst gereden. 

)
). Afgelopen jaar moesten we erg aan elkaar wennen en moest meneer ook nog wel wat volwassener worden. Inmiddels zijn we begonnen met trainen en ik hoop deze zomer een eerste keer kennismakingsklasse te kunnen starten. 

En toch was het leuk. Nog een paar wedstrjden gereden maar niet al te fanatiek. Eigenlijk pas iets van de laatste 3 a 4 jaar echt fanatiek. 
(gelukkig hebben we 70ha land dus daar rij ik) en ten derde omdat Santos niet te zwaar werk mag doen want ze heeft iets chronisch aan haar pees.