Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lhundol schreef:He ik rij een paardje bij dat in de Hollandse Rading staat (van Stiggeltje hier op bokt, erg ervaren endurance ruiter), een klasse 3 endurance paardje waar ik 14 mei mijn eerste wedstrijd mee ga rijden!
Ik zag in je profiel dat je een anda hebt, ben zelf ook helemaal anda gek en wil na mijn studie er ook 1 kopen! Heb vorig jaar een trektoch met ze gereden in Spanje met een goed vriendinntje van me die zelf een anda merrie heeft staan in loosdrecht en daar dressuur en endurance mee rijdt!
Waar sta je precies?
naiade schreef:Ik vind het altijd gezellig eens samen te rijden met een endurance ruiter.
Heb trailer dus wil best af en toe met je trainen.
Is er bij jullie goede mogelijkheid voor?
(eigenaar van t paard waar Lhundol het over heeft) en mijn vaste trainingroute is omgeving Lage vuursche, je kan hier aardig wat kilometers maken hoor ; je kan b.v. zo door naar Lage vuursche/Soest/Soesterduinen/Baarn/Austerlitz/Utrechtse heuvelrug etc..etc..noem maar op, uitrijmogelijkheden genoeg hierzo. De vroegere endurance route Lage vuursche ( helaas ligt deze wedstrijd eruit) die ken ik uit mijn hoofd van zo'n ongeveer 35 km. ja langer kan ook hoor
Deze gebruik ik nog wel ns als trainingsrit en is zeker ook leuk om te doen met iemand die kennis wil maken met de endurance...dus ..AANRADER
sta je toevallig bij Doets ? naja maakt nie uit...als je interesse hebt....stuur maar een pb en we kunnen ns af spreken. Meestal rijd ik een lange trainingsrit op zondag. Om een indruk te krijgen van mijn endurance-knollie kan je een kijkje nemen in mn link onder mn naam, foto's zeggen meer als woorden
Cuento schreef:naiade schreef:Ik vind het altijd gezellig eens samen te rijden met een endurance ruiter.
Heb trailer dus wil best af en toe met je trainen.
Is er bij jullie goede mogelijkheid voor?
Ik zou het eigenlijk niet zo goed weten, vlakbij mij heb je de hoorneboegse hei, en vanuit daar kan je toch wel een rondje rijden zo over lage vuursche.
Ik denk wel een rondje van een uur of 4 a 5.
Maar mijn paardje laad wel makkelijk, dus we kunnen dan ook samen iets zoeken ofzo.
stiggeltje schreef:Hoi, ik ben geklasseerd klasse 3 ruiter...oeps> neeee geen ''ruiter'', maar amazone moet t zijn he(eigenaar van t paard waar Lhundol het over heeft) en mijn vaste trainingroute is omgeving Lage vuursche, je kan hier aardig wat kilometers maken hoor ; je kan b.v. zo door naar Lage vuursche/Soest/Soesterduinen/Baarn/Austerlitz/Utrechtse heuvelrug etc..etc..noem maar op, uitrijmogelijkheden genoeg hierzo. De vroegere endurance route Lage vuursche ( helaas ligt deze wedstrijd eruit) die ken ik uit mijn hoofd van zo'n ongeveer 35 km. ja langer kan ook hoor
Deze gebruik ik nog wel ns als trainingsrit en is zeker ook leuk om te doen met iemand die kennis wil maken met de endurance...dus ..AANRADER
sta je toevallig bij Doets ? naja maakt nie uit...als je interesse hebt....stuur maar een pb en we kunnen ns af spreken. Meestal rijd ik een lange trainingsrit op zondag. Om een indruk te krijgen van mijn endurance-knollie kan je een kijkje nemen in mn link onder mn naam, foto's zeggen meer als woorden
dosator schreef:Hey Stiggeltje,
Denk je ook aan mij !!! ik wil dan ook wel mee hoor![]()
Hoe meer ziel , hoe meer vreugd toch? hahahaha
ontzettend verdwaald hahaha, das t leuke van endurance en goed trainen...kan je lekker ver gaan en het je permiteren dat je verdwaald
( alleen niet tijdens wedstrijden natuurlijk, maar helaas ook dat gebeurd wel ns)
verdwalen hoort inmiddels bij ons.