marco nog gevlochten en een extra portie hooi en slobber gegeven en toen naar huis.
zaterdagochtend om half 7 ging de wekker, die wat verder weg stond dan normaal waaardoor ik half buiten mijn bed in het niets lag en nog ff lekker mijn rug verrekte (ja echt ik ben blond van binnen)
snel ff de broodjes gesmeerd en op naar stal, paul ging de trailer aankoppelen ik heb ff snel een borstel over de knol gehaald die al lekker stond te eten. nog even gemonsterd en hup op naar kootwijk.
daar aangekomen zagen we denise al bij de voorkeuring staan en hebben we onze trailer maar naast de hunnne gezet, paul heeft toen even met de knol wat gewandeld terwijl ik mijn hesje en kaart ging halen, onderweg sprak ik al weer wat bekenden dus daar vloog de tijd al weer.
toen ik terug kwam snel naar de voorkeuring, helemaal goed, hartslag 52, ademhaling 28 locomotie een A alleen de turgor wat laag maar dat heeft ie altijd...
dus jep we mochten starten.
samen met lepel en denise een startijd aangevraagd, 10.51 gingen we van start
de rit ging super bijna de hele weg lekker gedraafd en wat stukjes gegalloppeerd en toen waren we al bij het bordje 2 km p/a net daarna zijn denise en ik gaan stappen lepel draafde nog een stukje door
bij het 1 k/m bordje zijn we afgestapt en waren we weer bij lepel, trix stapt wat langzamer dan marco en angelo (die behoorlijk liep te drammen) alle drie goed op de p/a dus we mochten door!
weer stukken gedraafd en gegallopeerd en opeens zagen we het borde 25 km al, jee dat ging snel!
op ongeveer 28 km zagen we onze topgrooms weer nadat we een stuk flink gegallopeerd hadden, even lekker gekoeld en marco wilde nog steeds niets drinken
weer verder gereden en op 2 km zijn denise en ik weer geen stappen lepel is nog wat doorgerden samen met frederique op de tinker.bij de finish weer 52 dus 3x is scheepsrecht!
helaas was angelo net te hoog en moest denise 10 min wachten, ik ben naar de trailer gelopen en heb marco naar verzorgd,appels gingen er wel in water nog steeds niet en slobber waar hij thuis gek op is maar mondjesmaat, die turgor zat me wel wat dwars dus wat water erin gesporten met een bidon, marco keek me echt stomverbaasd aan met een blik van wat doe jij nou
en toen moesten we na keuren, gelukkig helemaal goed met een hf van 48 en weer een dikke A, de turgor was nu ook goed!mijn mannetje na die tijd inde paddock geparkeerd waar hij het nodig vond om zich heel druk te maken hij was nog lang niet moe
op de trailer even staan stampen maar toen we wegreden was het goed. thuis lekker in het land gezet met zijn vriendje waar hij uitgebreid ging rollen en daarna gelijk met zijn neus in de waterbak om e drinken
vandaag een stapritje gemaakt en aan meneer merk je niet dat hij gisteren gelopen heeft, hij liep super en vond zichzelf heel stoer!
dus op naar klasse 2 marco kan het wel, nu ik nog