Rijd iemand de kennismakingsklasse van de Peelrand?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Rijd iemand de kennismakingsklasse van de Peelrand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 08:26

Hallo

Ik wil op 21 oktober graag de kennismakingsklasse gaan rijden van de Peelrand. Via deze weg wilde ik vragen of er meer bokkers dat van plan zijn en die interesse hebben om deze rit samen te rijden? Aangezien het dan voor ons allebei (of meerdere) nieuw is, kunnen we van alles samen een beetje uitzoeken hoe het werkt en hebben we ook samen wat gezelligheid onderweg. Ik wil zelf graag de 27 km rijden en die rij ik samen met mijn ruin Silence van 1.51m. Dit is een heel sociaal paardje die nooit ruzie zoekt met andere paarden. Wel net zo leuk natuurlijk dat de paarden ook plezier hebben onderweg en geen hekel aan elkaar. Aan Silence zal het niet liggen. Die is zelfs rustiger met meerdere paarden. Een echt gezelligheidsbeestje.
Dus ben jij van plan deze rit te gaan rijden en zoek je wat gezelligheid onderweg......laat dan even een berichtje achter en misschien rijden wij dan samen de kennismakingsrit van de Peelrand.
Misschien kunnen we vooraf een keer afspreken zodat we elkaar al kennen en eens een kijkje nemen bij elkaars paardjes. Dan weten we op 21 oktober natuurlijk al met wie we te maken hebben en hoeven we elkaar niet dan pas te leren kennen.

Ik weet niet of je het echt van belang vind, maar ik ben 19 jaar (tijdens de rit ben ik net jarig geweest dus 20). Ik heb geen voorkeur qua leeftijd om mee te rijden. Het gaat mij gewoon om de gezelligheid en samen een beetje alles uitzoeken.

Ik hoor het graag als er iemand interesse heeft in mijn voorstel.
Hieronder staat nog een foto van ons samen. Niet zo groot en duidelijk, maar dan heb je een idee.

Ik zou het leuk vinden als er iemand reageerd die dit ook echt leuk zal vinden.

Groetjes
Sandra

Afbeelding

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:42

Hoi,

Ook ik ben van plan de Peelrand kennismakingsklasse te gaan rijden, de 27 kilometer op 21 oktober.
De bedoeling is dat ik de Peelrand route ga rijden met mijn bonte pony van +/- 1.43 meter. Mijn pony is ook heel sociaal en lief tegen andere paarden en pony's (een enkele uitzondering, heb ik laatst één keer meegemaakt).
Foto van mijn pony staat in mijn profiel, foto van mezelf heb ik niet

Laat maar horen of het je iets lijkt