Voorkeuring:
Pols: 40
Turgor: 2 (is bij Liekie altijd zo)
rest ook OK
Voor de start, alles nakijken...

Net voor het starten...

Nog voor het eerste groompunt ging hij op zijn bek. Hij zat weer eens niet op te letten en toen er een verhoging in het pad kwam
ging hij op zijn knieen, en met zijn hoofd plat op de grond. Ik zat in zijn nek. Toen hij weer omhoog kwam zat ik weer terug in het
zadel. Toydoll die achter me reed zag 4 hoefjes in de lucht zwieren toen hij op zijn bek ging. Schijnbaar hinnikte hij meteen
toen hij opstond volgens anouar en toydoll, maar dat heb ik zelf niet gehoord door mijn eigen adrenaline denk ik...
Op deze foto's zie je zijn zwarte knieen en zwarte kop.
Hij liep goed maar besloot wel om hem op de P/A even te laten checken... Alles was goed, ook zijn holtes waren goed
(had ik zelf niet aan gedacht), loco was ook goed niet eens stijfjes ofzo gelukkig. Wel zijn we hierdoor tijd verloren. Pols: 44

Samen met anouar over het kootwijkerzand, het plan was om te draven ivm met het mulle zand.
Liekie dacht daar anders over. Hij kreeg zijn korte pootjes amper uit het zand en wordt dan kwaad
dus hebben we toch gegalopeerd, zodra het kon gingen we op het wat hardere gedeelte rijden, zoals te zien is op deze foto...

Samen met anouar voor een groompunt... Toydoll was een stukje doorgereden omdat haar merrie Flower
ons niet geheel kon bijhouden. We zouden haar later wel weer inhalen...

Laatste groompunt voor de finish... Ja Liekie is een echte man, en soms kun je dat heel duidelijk zien

En de finish... Pols 44 en een rijtijd van 9,980 km p/u...
Volgende keer niet alle groompunten nemen en niet te lang blijven hangen ondanks dat het best gezellig is zo'n groompunt hihi...

Bij de nakeuring had hij weer netjes een pols van 40 en turgor nog steeds 2... rest weer ok.
Al met al een heel leuke rit, de leukste tot nu toe...
Nu rijdt Djilan hem in Kootwijk op zijn eerste klasse 2 wedstrijd op de 62km en groom ik hun. Laag soeren wil ik hem zelf starten...
Volgens mij heb ik je op Zelhem (toch..?) nog gezien bij de nakeuring, alleen wist ik toen nog niet dat jij het was.
(en zelf was ik daar poownieloos)
(of hou je het nog even bij kl. I?)