Endurance Balkbrug!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 11:41

Marije, het is ook echt heel leuk!

Ik weet echt nog niet welke wedstrijden ik nog ga rijden. Ik plan het altijd nogal op het laatste moment...

Zelhem misschien, ik weet nog niet welke klasse, als het onder de 60 is, dan misschien wel klasse II. Weet iemand dat toevallig? Hoeveel het precies is?

Leersum zeker niet. Ik heb dan examens. Maar heel misschien gaat m'n zusje die rijden. Dus dan ben ik er wel om te groomen.

Onstwedde weet ik ook nog niet. Ik hoop van wel, en dan klasse II.

Laag Soeren wil ik wel (thuiswedstrijd!), maar ik heb geen ruiterbewijs. Ik denk dat ik gewoon dat risico neem Schijnheilig en dat ik hem gewoon ga rijden. (wordt je door het secretariaat op het ruiterbewijs gecontroleerd? Of alleen als je de boswachter tegen komt?). Klasse I of II.

Ermelo ga ik helpen! Gaaaaaf!

Lage Vuursche wil ik ook wel doen, klasse II.

En de rest weet ik echt nog niet...

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:59

Marije_jiplover schreef:
Als ik dit zo hoor, dan wil ik ook heel graag endurance gaan rijden, maar het ontbreekt me voorlopig nog aan tijd, tenslotte kun je niet aan zoiets beginnen zonder te trainen.
Ik heb verleden jaar wel informatie van de DER aangevraagd en kreeg dit jaar ook een uitnodiging voor die middag met uitleg etc, maar toen kon ik helaas ook niet. Jammer, moet ik ook nog ff gedul hebben. En ik moet ook nog iemand zoeken die met me mee wil met de trailer en als groom enzo. Zucht, het klinkt allemaal zo leuk!


Zeist is bij ons niet zover vandaan, misschien kunnen we wat overleggen mocht je echt willen startten.

Ik heb 2 paards trailer.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 01:00

Zelhem is 30 en 60 km.
Dus wie weet wat voor jou en Ed? Heel gemakkelijk parcours in Zelhem, leuke eerste klasse II (zeker als Ed gewent is aan dat soor afstanden)

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 09:17

Ja, ik twijfel hoor... Is zelhem echt een beetje makkelijk? Als eerst klasse II rit wil ik eigenlijk liever iets van 50 - 55 km...
In Kootwijkerbroek zeiden ze ook dat het 30 en 60 was, daar aangekomen bleek klasse I 34 te zijn, en klasse II 68. Dat moet ik natuurlijk niet hebben! Dat zou echt veel te ver zijn.
Adventure is er op zich wel aan toe. En als ik Zelhem rijdt, dan is dat de laatste wedstrijd voor 1,5 / 2 maand, omdat ie de laatste tijd toch wel veel gedaan heeft.
Zucht... Moeilijk hoor dit!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 07:50

Het is echt 60 km, dit is al jaren zo. En het is echt gemakkelijk. Maar misschien is inderdaad een Wittelte (ken het terrein eigenlijk niet, maar 51 km) of Holten, (ken het terrein wel, heel makkelijk 55 km) beter.
Succes met je keuze. Ik ga met Ilonk voor de klasse II in Wittelte (mits ze in superconditie blijft.)

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 11:35

Ik heb me net, 5 min geleden, opgegeven voor de 60 km in Zelhem! Whaa! Spannend!!! Ik vind het nu al doodeng... M'n paard is er absoluut klaar voor, maar toch blijf ik het eng vinden. Hij is juist op afstanden getraind, en veel minder op de snelheden.

Voordeel is ook dat daar geen massa-start is, dat is wel lekker voor de eerste keer klasse II.
Ook Elti zelf (de organisatrice) zei me dat het een makkelijk en licht parcours was.
Ik heb me voorgenomen om meteen te stoppen als ik ook maar iets merk dat ie geen zin meer heeft ofzo. Ik heb bij vorige wedstrijden enkele klasse II en III ruiters hun paarden over de finisch moeten zien schoppen (bij wijze van...), en dat wil ik niet.
Ik ga op de 9 of 10 km/h timen, en ik zie wel. Of ik binnen de tijd binnenkom, of dat ik zelf niet uit de race stap, dat weet ik nog niet. Het maakt me niets uit.

Annalyn; weet jij of de vet-gate op het manegeterein is of niet?

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 13:43

Hoi Carola,

Spannend!
De vetgate is bij de start in de buurt, ideaal.