[END] 55 km in Kootwijkerbroek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ibbel

[END] 55 km in Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 13:40

Superrit gereden, prima weer, al werd het later wat broeierig. Omdat Freek helaas niet mocht starten hadden Lisette en ik opeens de luxe van 2 groomteams. En SUPER grooms, ook nog eens

Ergens halverwege het veld gestart, maar al gauw zaten we opeens redelijk voorin het veld - zonder 1 paard ingehaald te hebben. Er zijn er heel veel fout gereden, op verschillende plekken. Maar ja, een wedstrijd in je achtertuin, die je bovendien al 3 keer hebt gereden, daar ken je de weg wel, dus wij zijn gelukkig nergens de mist in gegaan. De route stond overigens uitstekend aangegeven, alleen was er wel eens een kruising met de terugweg, of met de route van de klasse I. En als je dan niet goed oplet, dan kán het mis gaan.

Na bijna 2 uur rijden op de vetgate - precies op schema eigenlijk - en na 2 minuten aangeboden. Alles goed, lekker alles uit handen gegeven - jaja, ik kán het wel - en om 1 minuut over half 12 alweer weg. Op Hoog Buurlo dronk Gorino lekker een halve emmer water - en op het eerste rondje had-ie ook al even wat gedronken bij het eerste groompunt (zou-ie het ooit gaan leren?), dus we konden lekker door.
Na precies een uur na de vetgate zaten we opeens bij het bordje 50 km; ik ben en blijf ervan overtuigd dat de afstanden in deze rit niet kloppen.
Nog twee keer de grooms ontmoeten - en weer een halve emmer water bij Gorino naar binnen - en voort maar weer, op huus an.

Op het laatste recht eind bleek de finish niet op het zandpad te zijn, maar toch bij Onder de Kastanje. Tja, dat heb je als je niet naar de voorbespreking gaat , hoewel ik niet zeker weet of het daar wel gemeld is. Dus wij op onze dooie akkertje toch maar in draf doorgereden, waar we idd bij de klasse I finish moesten zijn.

De waardes: HF 40 bij de voorkeuring, 48 in de vetgate, 72 bij finish en 36 bij de nakeuring, 3x A voor locomotie.

Volgens mij is meneer wel klaar voor de 82 km van Holten... De DA bij de nakeuring vond iig van wel

Omdat ik op 5 km van de start woon, ben ik m'n paard lekker even thuis wezen brengen - meneer staat alweer lekker te grazen bij z'n dames - en ga ik straks nog even terug voor de prijsuitreiking.

Kido

Re: [END] 55 km in Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 14:02

Wow klinkt super!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 14:06

Klinkt super Ibbel!

Ik wist helemaal niet dat je daar in de buurt woonde Kan ik niet een keer komen logeren met Otje

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 14:18

Hei, super goed gegaan. Lekker lijkt me, zo'n wedstrijd kort bij. Super ook dat je paardje zo goed ging.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 14:42

Hey! Jeetje, nu al een verslag, en nog wel klasse II! Ontzettend goed gedaan van jullie zeg! Gefeliciteerd en Holten gaat helemaal goedkomen als ik dat zo hoor!

Ben wel benieuwd wat er met Freek was...

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 16:42

Mooie rit weer Jammer dat ik geen foto's had gemaakt. Ik bedacht '2 ruiters met 2 grooms... heb ik toch geen handen vrij om foto's te maken' maar achteraf had het wel gekund.
Gorino is echt het meest relaxte paard dat ik ken. Maak je niet druk dudes! Volgens mij komt dat helemaal goed in Holten

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:29

Dat komt zeker goed in Holten!
Het zijn net broers, Barek en Gorino!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:31

Frederique was afgekeurd bij de voorkeuring omdat
Shannon niet helemaal goed liep, echt heel jammer!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 17:44

Net terug van de prijsuitreiking: we zijn 7e en 8e geworden, met 17,1 km/h! Dat is wel geflatteerd, want Paul gaf toe dat de afstand niet helemaal 55 km is....

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:58

wauw gefeliciteerd ibbel!
heb je ook uitslagen van klasse 1, toen ik eenmal op stal was hadik geen zin meer om terug te gaan

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 18:00

Nee, helaas, die heb ik niet meegenomen. Verstandig dat je niet terug bent gereden, de prijsuitreiking was om 6 uur, dat zou je nooit gered hebben.

Lisette is trouwens heel blij met het halster! Had je niet hoeven doen...
Maar dat zal ze je nog wel persoonlijk vertellen ook.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:35

Gefeliciteerd ibbel!!!! succes in holten!!!! maar dat komt vast goed!!!!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:16

Nogmaals gefeliciteerd Ingrid en veel succes in Holten.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 06:26

In de herhaling.......

Gefeliciteerd!!!!Weer mooie prestatie voor de sjiem met zijn soepele loop!!!!

Volgend jaar klasse 4 toch???

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 08:38

Super Ibbel! Ik kwam net het terrein op toen jij Goor alweer in de trailer had. Toen ik met Djilan naar de finish liep (die volgens ons ook op het zandpad was) zagen we je weg rijden. Helaas niet gezien dus.