Voor mij hing het er vanaf of mijn merrie vandaag braaf zou zijn. Nou ik kan niet anders zeggen. Ze heeft zich super gedragen en liep als een zonnetje, dus we gaan vanaf nu voor klasse II
Wat fotootjes

Toen we aankwamen meteen een paddockje gemaakt, even ontspannen en genieten van het mooie weer...

Na een ongelukje voor de spoorbomen, waar ze toch wel erg schrok van de trein, ik stond er gelukkig naast, zich losrukte, een fiets verpletterde en gelukkig even later werd gevangen door Carla, ging de rit verder super...
Hier kwam ik net aan bij Groompunt 1

De prachtige Akhel Teke hengst waarmee ik de hele rit heb samen gereden!!
Ging super, want behalve de zelfde harstlagwaardes, hadden ze ook exact het zelfde tempo.

En weer verder... op naar de PA

Foto vanuit de auto

Hier hoorde ik nadat we vlak voor de PA door galoperende tegenliggers een HF van 140 hadden, dat ik verder mocht gezien de keurige waardes (54)

Na de nette waardes op de PA even kletsen met de VET over onze studentenverenigingen...
geloof niet dat het Fiesta kon interesseren

Tjah, en als hengst heb je natuurlijk last van al die lekkere geurtjes om je heen...

heerlijk gereden in Ommen, mooie omgeving brave paarden, tjah deze foto omschrijft het wel goed

En weer lekker in de paddock

veel succes in de klasse 2