[Endurance]Startkaat vraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

[Endurance]Startkaat vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 23:56

Ik heb mezelf onlangs via de site van de DER aangemeld als lid.
Nou begrijp ik dat ik voor Endurance een startkaart van de KNHS nodig heb. Maar daarvoor moet ik volgens de site van de KNHS lid worden van een rijvereniging.

Moet dat ook voor Endurance? Kan ik met een startkaart voor Endurance ook Dressuur starten, of heb ik dan 2 startkaarten nodig. Ik snap het allemaal nog niet helemaal. Bloos!

Ik hoop dat iemand wat uileg kan geven.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 00:57

Als je lid bent van de DER, kun je ook het verenigingsnr. van de DER invullen bij nr. rijvereniging.
Dan krijg je een endurancestartkaart, hiermee kun je geen dressuur starten.
Als je ook dressuur wilt starten, kun je een algemene startkaart aanvragen. Daarvoor moet je lid zijn bij een rijvereniging en is alleen lidmaatschap van de DER dus onvoldoende. Het lidmaatschap heb je natuurlijk nog wel nodig om klasse I te mogen starten Lachen
Een endurancestartkaart is goedkoper dan een algemene startkaart.

Samengevat:

dressuur + endurance = algemene startkaart + lid rijvereniging + lid DER
alleen endurance = endurancestartkaart + lid DER

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 11:52

Bedankt Westernfreak! Nu weet ik dus wat ik moet gaan "kopen"!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:10

Als het goed is krijg je vanzelf bericht van de DER met een aanvraagformulier voor zo'n startkaart. Ff invullen en vervolgens krijg je een aanvraagformulier 'personen' van de KNHS. Een paar centen overmaken, 3x bellen met de KNHS waar het spul blijft (ja ik ben sarcastisch! Boos! ) en dan, na lang wachten.... tatatarataaaah: Een startkaart voor endurance!! (alleen jammer dat je dan tot volgend jaar moet wachten voor er weer een wedstrijd is! Haha! )

porsche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:04

Mail naar l.peeters@knhs.nl en stel haar je vragen, zij behartigd alle belangen voor de endurance-ruiters bij het KNHS.
groetjes Jeanette