(END) Katwijk!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:23

Hey Lizje, waren jij en jesje29 dan diegenen die naar ons toekwamen van te voren...? (de twee ijslanders) Ik had de boktnamen niet helemaal goed gehoord dus vroeg me af wie dat nou waren... Lachen

Ik hoop volgend jaar een mooi halsterhoofdstel te hebben. Dan klik ik de teugels mooi van het bit naar het halster-gedeelte als ik afstap zodat Rusk tenminste nog door blijft lopen; het is erg frustrerend als jij je best doet om door te sjouwen terwijl je asthma hebt je ponyknol vervolgens gaat lopen sjokken... Tong uitsteken

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:41

Oh ja, enne er zitten wel leuke foto's tussen, ik heb wat foto's opgeslagen op m'n pc. OK dan!

Ik vroeg me ook nog af... Bij klasse 2 zie ik staan in de uitslag, hartslagen van boven de 60 maar Binnen en OK zijn dan beiden even hoog, dus boven 60... Telt het 10 min wachten bij binnenkomst niet in hogere klasses ofzo?

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:09

En doe je t bit dan in je zak Knipoog?

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:11

Nee, ik klip de teugels alleen aan het halster en het bit kan hij wel inhouden. Ik dacht eerst wel aan afklippen, maar ben altijd bang dat ik om het een of ander wordt gediskwalificeerd dus hij gaat er ook niet dood van als hij het bit inhoudt... Maar anders kon het wel in m'n zak ja. Tong uitsteken Of m'n overgebleven hand, aangezien Rusk toch wel meesjokt. Ja ja, bij ons is het andersom, ik wil snel en hij langzaam, haha. Als we binnen de tijd willen binnenkomen dan is de helft van onze rijtijd al stappen aan de hand momenteel... Schijnheilig. Dus dan moeten we wel heeeel hard draven en ook dat is nog niet helemaaal het geval als ik het wil halen qua HF enz, haha.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:21

In klasse 2 en hoger maakt de hartslag niet uit bij binnenkomst. Al is het 300. Als ie maar 60 is na een half uur, dus pas bij de nakeuring.

Staat ook allemaal op de Dersite bij regelementen. Maar is erg droge kost!!!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:22

Roskur schreef:
Hey Lizje, waren jij en jesje29 dan diegenen die naar ons toekwamen van te voren...? (de twee ijslanders) Ik had de boktnamen niet helemaal goed gehoord dus vroeg me af wie dat nou waren... Lachen


Laat ik ff antwoorden voor jes29 en lizje, Ja dat waren zij inderdaad.

Ze reden met een tinker en een halinger en ik was hun groomie Knipoog

Lizje

Berichten: 17
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:36

Hoi Roskur!
Nou, sammetje heeft al voor me geantwoord, maar dat waren wij inderdaad ja, haha! Knipoog Je hebt trouwens een leuke pony!

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:30

Was dat die coole tinker? Als het die was dan heb je me vast wel horen krijsen hoe cool ik die vond elke keer als ie langskwam. Schijnheilig Beetje um, lichtbruinig enzo, met grote sokken en lange manen geloof ik?, ik vond 'm iig heel cool. En dacht dat die ook met een haf was maar dat weet ik niet zeker. Als het die niet was, negeer dit berichtje dan maar Tong uitsteken.

Enne, bedankt Lizje... Lachen

Lizje

Berichten: 17
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:17

Haha, dat was die tinker ja! *LOL*