Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Pattypaard schreef:Thx! Oeh Zutendaal is maar 45 min van ons vandaan! Dan kan ik beter die mee pakken dan Leusden, die is 1,75/2 uur verder weg. En Peer is hier ook maar 45 min vandaan.
Moet je iets speciaals doen om in België te mogen starten? Een bepaalde kwalificatie hebben of je ergens bij aanmelden o.d.?
Galeobdolon schreef:Maar natuurlijk ik kijk al 2 jaar uit naar serieus kunnen trainen
Geweldig om de foto vergelijkingen te zien op je Instagram, volgens mij is ze niet alleen lichamelijk onwijs opgeknapt maar mentaal minstens zo veel. Van een afstand lijkt het alsof er een heel karakter is ontstaan sinds je haar hebt.
April is nog even weg en jullie zijn gestaag bezig dus dat gaat vast lukken:)
Miriam91 schreef:Met wat voor dekje en zadel rijden jullie? Ik heb een springzadel voor de endurance. Zit daar zelf het fijnste op met korte beugels. Mijne gaat uit enthousiasme wel eens als een halve tuiger het bos door en dan krijg ik met lange beugels schuurplekken op m'n knieën. Verder een gewoon dekje eronder. Die echte endurance dekjes zoals Nuumed, Burioni enzo, zit daar nou echt een voordeel aan?
Freyr wat leuk dat je nog met je oude paardje rijdt! Rust roest
Piekosjj ik volg jou topic en Clara is inderdaad enorm opgeknapt! Veel betere oogopslag en zelfhouding.
Gebruikers op dit forum: Borisje, Googlebot, MairiMacBran, Mila17, Mo_Noah, Nezumichan, pluklief, xKatinkii en 6 bezoekers