Endurance Austerlitz, wie gaat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:00

Ik weet het makkelijk gezegd, maar die faalangst is echt nergens voor nodig...maar ja, als het zo makkelijk was hè!!! Maar het gaat goedkomen Faas. I'm sure!

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:56

En ik.... ik ga klasse 1 starten, mijn endurance debuut
Tenminste als mijn startkaart nog is binnenkomt Boos!

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 23:04

nou dat wordt gezellig, wie gaan er allemaal een dag van te voren. wij in ieder geval wel. het is anders te ver rijden op 1 dag

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 01:06

Als het goed is ga ik Joelle groomen *LOL*
(niet dat ik de weg kan vinden, maar dat terzijde Haha! )

canonball
Berichten: 58
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 01:13

Ik zou ook in de kennismakings klasse starten maar ik ga verhuizen deze maand.. dus beetje druk!
Maar in April in Kootwijk , dus ik ben benieuwd wie daar allemaal aan mee doet.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 11:28

mazzeltje schreef:
Ik weet het makkelijk gezegd, maar die faalangst is echt nergens voor nodig...maar ja, als het zo makkelijk was hè!!! Maar het gaat goedkomen Faas. I'm sure!


Dat is ook wel zo Mazzel maar ja, als het al een heel seizoen zo mis ging dan ga je wel twijfelen Verdrietig

Maar goed, ik ga er met goede moed weer tegenaan en ons ziet wel.

Dank voo rje opbeurende woorden. Nu moet ik nog zien dat ik niet meteen neerslachtig raak als het de eerste keer niet goed gaat Lachen

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 11:33

Ik ga mee als fotograaf en "leerling" groom Tong uitsteken

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 16:38

[quote="Fasel. Nu moet ik nog zien dat ik niet meteen neerslachtig raak als het de eerste keer niet goed gaat Lachen[/quote]

MAAR HET GAAT WEL GOED!!!! wedden om een chocoladereep???

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:34

Ik heb al vrij gevraagd van mijn werk en heb nu mijn E-rijbewijs, hihi Haha!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 20:27

Ik was van plan om te strarten maar dat gaat door gedonder met DA/ inentingen niet door.
Ik ben wel van plan om te komen kijken, dan doe ik misschien wat "ervaring" op voor mijn eerste wedstijd.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:03

mazzeltje schreef:
[quote="Fasel. Nu moet ik nog zien dat ik niet meteen neerslachtig raak als het de eerste keer niet goed gaat Lachen
[/quote]

MAAR HET GAAT WEL GOED!!!! wedden om een chocoladereep???


Ja dan heb ik er straks nog weer 5 kg aan. Vind het genoeg zo hoor aan mijn lijf Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:12

Als ik in KWB ga groomen neem ik een bordje mee met "Go Hanifa, je KAN het!" erop. En dat houd ik de hele dag bij me, als je dan een keer lang een groompunt komt waar ik ook sta (groomen voor K2) dan houd ik het omhoog en roep ik heel hard "Kom op meis!"

Kijkt iedereen me aan of ik gek ben waarschijnlijk, maar het gaat om het idee toch? Lachen

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 01:38

Kijk dat is pas mentale steun Haha!

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 09:00

YouKnowWho schreef:
Ik ga ook met Tjody de 26 km rijden! Ik denk dat we gewoon 's morgens vroeg vertrekken, Austerliz is niet het andere eind van de wereld voor ons. Maar start jij ook met een Fjord (als ik naar je avater kijk...)? Zou leuk zijn!



sorry beetje laat, Dromen maar inderdaad heb ik ook zo'n geel gevaar

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 09:33

Binnen kort kun je een hele wedstrijd vullen met Fjords.... mmmmm, moet ik er ergens ook maar 1 leasen....

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 09:39

Jorie schreef:
Binnen kort kun je een hele wedstrijd vullen met Fjords.... mmmmm, moet ik er ergens ook maar 1 leasen....


Anders hoor je niet meer bij de klup hoor Joor...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 09:51

ArwenLune schreef:
Als ik in KWB ga groomen neem ik een bordje mee met "Go Hanifa, je KAN het!" erop. En dat houd ik de hele dag bij me, als je dan een keer lang een groompunt komt waar ik ook sta (groomen voor K2) dan houd ik het omhoog en roep ik heel hard "Kom op meis!"

Kijkt iedereen me aan of ik gek ben waarschijnlijk, maar het gaat om het idee toch? Lachen


Lovers en dan zit ik in tranen van ontroering op mijn paard omdat jullie zo lief zijn.

Wat is endurance toch een mooie sport Lachen

Nou, wij starten samen met Linda van der Horst. Die was gister hier. En die gaat onderweg zorgen dat ik bij ieder lintje van de omgeving ga genieten en zo proberen of ik wat minder gespannen bezig kan zijn Haha!.

*hoort zichzelf van binnen al schelden 'rot toch op wijf met je mooie omgeving, wat heb ik daar nou aan' Haha! *

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:12

En zonder muziek rijden dan!!!

Vip, we hebben wel een haf, is dat ook goed?? (ik had ook stiekum liever een fjord maar het werd dus een haf)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:20

ja ja, ok. Muziek is best lekker hoor Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:29

Ik rij ook wel eens met 1 oortje muziek hoor. Als ik moe word helpt me dat om actief en in het ritme mee te blijven bewegen. Beetje een oppepper. En ik zing ook wel eens mee.. Bloos! Clown

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:35

Ik zit tegen mij paard te kleppen, dan doet ze 1 oortje (nou ja, gewoon oor, zeg maar ezels oor) naar achter om te luistern... lief he??

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 12:48

Nou hafjes vind ik iig wel hardstikke leuk Jorie Haha! (maar geef mij maar een fjord Tong uitsteken)

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:01

Hey Faas, herinner je nog dat je KWB en Holten vorig jaar hebt uitgereden? Ik hoor je alweer mopperen: 'Ja en HOE Boos! ', maar feit is DAT je ze hebt uitgereden! Weet je nog hoeveel je hebt gehad aan de bemoedigende woorden van je grooms en 'tegenliggers'? Nou dan!

Gaat allemaal goedkomen, straks in Laag Soeren rijden jullie je eerste klasse 2 en daar heb ik best vertrouwen in!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:15

Ka Boos!. Soms ken jij mij gewoon te goed. Dat je verdorie al weet dat ik ga roepen 'en hoe' Verward. *zucht*

Klopt. Ik heb ze uitgereden. Dankzij mijn grooms, een speciale tegenligger en niet te vergeten mijn knol die uiteindelijk zoiets had van 'hallo mamma, ik heb niet 35 km gelopen om nu vervolgens in de laatste 2 km op te geven' Lovers

Je hebt ook gelijk ook. Ik ga rijden, en waar en hoe we eindigen zien we wel maar vooralsnog klasse II in Laag Soeren.

(blijven jullie maar vast paraat om me een schop te verkopen als ik negatief word, het niet meer zie zitten, en chagerijnig wordt als het een keertje misgaat). Ik ken mezelf Lachen

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:17

Oh even tussen haakjes, Fasel, ik had je nieuwste endurance-outfit nog niet eens gezien, en ik kijk in je profiel, en wat zie ik daar... je nieuwste enduranceoutfit! Haha! Hardstikke stoer joh hè! Daarmee kun je wel heel enduranceland gaan veroveren Haha!